christian.no Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 bremsepedalen kommer ikke ut igjenn etter jeg har trykt på bremsa.. bilen har stått i noen år nå.. og virka fint før jeg satte den vekk. Noen som har peiling på hva jeg burde sjekke først? gjelder ixen.. takker for hjelp:)
Dr_S Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Da hadde jo pedalen vært helt løs.. Jeg ville bytta væska og lufta skikkelig.
Yngvejos Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Jeg vil tro det er noe med hovedsylideren. Kanskje stemplene har rustet litt? På min bil kommer pedalen ut igjen uansett om det er væske på eller ikke, det er en fjær på hovedbremsesylinderen som presser den ut igjen.
christian.no Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Takker Da har jeg noe å sjekke når jeg får bilen hjem, må bare rydde LITT i garasjen
hb_racing Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Tipper fjæra i hovedsylinderen har knekt
Jealous_much Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Setter en tier på hovedsylinderen ja, skjedd det samme hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå