sveinern2 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hei! Har uorginale skjørt på bilen min, så kan ikke bruke de jekkepunktene. hvor kan jeg jekke? liksom litt kjipt om jekken plutslig skulle skulle forsvinne oppi bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Like under jekkpunktene i sideskjørtet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Er jekke punkt under bilen også som du kan bruke en garasje jekk på.. Ellers så får du bare kjøpe sånn klosser til å sette i de punkta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 skeptisk til å jekke under sideskjørta, siden de stikkerlitt innenfor. Enkelt å se at det er forsterka? kan jeg jekke i denne? den han holder hånda på http://www.bimmerdiy.com/diy/e36diffswap/diff12.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jekke i diffen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Neida, ikkee noe å være skeptisk til.. Har rieger sideskjørt på min og det funker knall å jekke der så lenge du kommer under side skjørtene da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Kan også jekke under fronten på traversen.. Er punkter på kanalene til jekk/løftebukk. Enten har du puter der, el så er det hull der putene skulle vært. jeg får kun jekken under bak på diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Rett etter jeg fikk bilen plasserte jeg jekken feil. Altså utenfor festene, og da gikk jekken rett igjennom. Utrolig kjipt. Sveise å styre etterpå. Så pass på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jeg bruker forresten ikke de fremste putene når jeg løfter den opp på bukken. Pga at det er så kort avstand mellom løftepunktene på e36. Løfter den da på karosseriet helt foran ved hjulbuen. Er slike forsterkninger i chassis der..Går helt fint, legger en kloss i mellom.. Lager man hull i gulvet da er man litt noob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Lager man hull i gulvet skulle en jo tro hele bilen var gjennomrusta... Bruker aldri de fremste punktene jeg, får ikke jekken under der som regel, sp jekker den bare på punktet bak så løfter hele møkka seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Den gikk ikke inn til gulvet. Den stoppet når den traff gulvet, men platen mellom gulv og kanal er veldig tynne. Jekker du utenfor festene går den igjennom til gulvet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Se under kanalen så ser du hvor du opprinnelig skulle hatt noen gummiputer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hei!Har uorginale skjørt på bilen min, så kan ikke bruke de jekkepunktene. hvor kan jeg jekke? liksom litt kjipt om jekken plutslig skulle skulle forsvinne oppi bilen Bruk link: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... ing_Up.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå