Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Egentlig håper jeg ikke det...

Hverken jeg eller kona klarer å kjøre touringen.

Noe som føles som et overgrep og det blir aldri det samme å sette seg i bilen igjen.

Derfor jeg sier det hadde vært bedre om de stjal hele bilen.

HALLO....de er nå bare noen felger på en gammel bil,har du ikke større bekymringer her i verden?

Hold idiotutsagnene dine ute av denne tråden. For alt vi vet er du typen som gjør dette. Kanskje derfor du tar så lett på det?

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det ble faktisk stjålet 4 felger av en bil på jobben på torsdag.

Det var en coupe vi skulle ha i utstilling, grunnet en feil på en annen bil tokk vi av den ene 19 tommern og satt på en 17 tomms felg. Tyven kom seg da avgårde med 3 orginale 19 tomms og en 17! Skal sies at de knuste begge ruten også før de dro!!

Verden er fulle av idioter.

Skrevet

Noe som føles som et overgrep og det blir aldri det samme å sette seg i bilen igjen.

HALLO....de er nå bare noen felger på en gammel bil,har du ikke større bekymringer her i verden?

Hold idiotutsagnene dine ute av denne tråden. For alt vi vet er du typen som gjør dette. Kanskje derfor du tar så lett på det?

det de må da være forskjell på å ta lett på de ,og ikke orke å kjøre bilen fordi noen har stjålet felgene dine,dette er vell et diskusjonsforum,så da må du vell tåle andre innlegg enn fjortisinnlegg som: føler med dei,å så synd...osv...hadde selfølgelig blitt forbanna hadde noen stjelt felgene mine,men vet jo at vi lever blant kjeltringpakk...
Skrevet

det de må da være forskjell på å ta lett på de ,og ikke orke å kjøre bilen fordi noen har stjålet felgene dine,dette er vell et diskusjonsforum,så da må du vell tåle andre innlegg enn fjortisinnlegg som: føler med dei,å så synd...osv...hadde selfølgelig blitt forbanna hadde noen stjelt felgene mine,men vet jo at vi lever blant kjeltringpakk...

Hores ut som om du syna at det er helt greit og faa felgene stjelt :roll:

Skrevet

Enkelte ganger passer det seg ikke inn å diskutere hvorvidt noen som har blitt frastjelt noe overreagerer.. Skjønner godt at hofstad synes det er kjipt. Det tar motet fra en når man blir frastjelt dyre deler..

Ikke alltid lurt å si alt man har på hjertet..

Skrevet

Tenkte ikke å kommentere innlegget fra han "Gauken".

Men bakgrunnen er at jeg har brukt utrolig med penger på bilen og familien har pendlet 70-80 tusen km i året med den uten problemer.

Så har vi flyttet hit for at jeg i voksen alder skulle kunne gjøre ferdig fagbrev og det betydde minimums inntekt.

Det igjen betyr at det ikke er penger til nye felger.

Annen ting jeg kan svare på, og som dere vet fra tidligere innlegg er at jeg har nok av andre viktigere ting å tenke på som at minstemmann har vært på sykehus og operert igjen.

Var ikke ment for å søke trøst dette innlegget, men for å informere bimmers.no medlemmer, og kan nevne at jeg har fått info tilbake om hvor felgene kan være.

Skrevet

Håper du finner de som gjorde dette. Hadde selv innbrudd i en bil hvor de stjal anlegg for over 15 000kr. Det verste var ikke at anlegget var borte, men at noen faktisk hadde tatt seg inn i bilen og sittet inne i den og tatt seg til rette. Man sitter igjen med en utrolig ekkel følelse. Det at noen har tatt seg til rette på ens eiendom og har null respekt for ens verdier er skikkelig jævli. Så forstår godt at dere har problemer med å bruke bilen. Det å vite at de jævlene som har gjort det kanskje står på gata og humrer inni seg når en kjører forbi er ekkelt.

Skrevet
Tenkte ikke å kommentere innlegget fra han "Gauken".

Men bakgrunnen er at jeg har brukt utrolig med penger på bilen og familien har pendlet 70-80 tusen km i året med den uten problemer.

Så har vi flyttet hit for at jeg i voksen alder skulle kunne gjøre ferdig fagbrev og det betydde minimums inntekt.

Det igjen betyr at det ikke er penger til nye felger.

Annen ting jeg kan svare på, og som dere vet fra tidligere innlegg er at jeg har nok av andre viktigere ting å tenke på som at minstemmann har vært på sykehus og operert igjen.

Var ikke ment for å søke trøst dette innlegget, men for å informere bimmers.no medlemmer, og kan nevne at jeg har fått info tilbake om hvor felgene kan være.

beklager hvis du følte deg støtt av mitt innlegg,var aldri min meningen og være "stygg" på noen måte,kjenner ikke hele historien her,beklager...
Skrevet

Slike folk skulle ha fått knust fingrene med skiftenøkkel :evil: Purken kommer jo ikke til å gjøre noe med de skyldige. De får en liten irettesettende pekefinger og så er de fri til å stjele og ramponere videre. Eneste måte sånne folk vil skjønne alvoret, er vist de blir fysisk avstraffet for det de har gjort. Nytter ikke med SV "forstå-ting-ihjel" mentalitet!

Skrevet

Utroli kjipt når folk tar seg tilrette..

Og hvis politiet finner tak i dem eier de ingenting og slipper billig unna..

En kompis så en natt at båten hans som sto på en henger i havnen, kom rulende forbi huset hans bak en fremmed bil. Han og noen kompiser kjørte etter de og fant de i det de skulle sette ut båten. Politiet fikk tak i de skyldige, men de var noen narko typer som ikke eide flisa i veggen. Så var ikke noe politiet kunne kjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...