Astri Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 ÅÅ, så godt å høre at du får felgene tilbake! Får ikkje håpe de er ødelagt eller mye skada da...
kristian08 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Vis det er selveste tyven som må erstatte vært eneste lille skramme så MÅ du se nøye etter.. Her har du muligheten til å lappe selv gamle sår;-) Kristian08
steel bmw Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Kjempe bra! Sa de noe om hvor de fant dem?
EirikL Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Godt å høre at du får dem tilbake. Nå kan du få litt ro i sjela
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Men må vel prøve å få noe takst på skader på bil da... Pokkers idioter som ikke kan jekke ordentlig en gang. Det tøffeste er faktisk at jeg 2 dager etter innlegget får PM fra en bruker her som forteller meg om razziaen på verkstedet. Så når telefonen ringer og det er politiet vet jeg hva det gjelder...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Problemet her er vel at du a) må stille erstatningskrav overfor idiotene (og hva er sannsynligheten for at du får noe derfra?) eller må bruke (del)kaskoen på bilen. Da får du nok egenandel og du kan også få bonustrekk. Så en må vurdere hvor mye skader det er, om det lønner seg. Man er uansett taperen i slike tilfeller.
Ballder Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Problemet her er vel at du a) må stille erstatningskrav overfor idiotene (og hva er sannsynligheten for at du får noe derfra?) eller må bruke (del)kaskoen på bilen. Da får du nok egenandel og du kan også få bonustrekk. Så en må vurdere hvor mye skader det er, om det lønner seg. Man er uansett taperen i slike tilfeller. Bonustrekk i forbindelse med skader oppstått grunnet tyveri er vel ikke et tema?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Problemet her er vel at du a) må stille erstatningskrav overfor idiotene (og hva er sannsynligheten for at du får noe derfra?) eller må bruke (del)kaskoen på bilen. Da får du nok egenandel og du kan også få bonustrekk. Så en må vurdere hvor mye skader det er, om det lønner seg. Man er uansett taperen i slike tilfeller. Bonustrekk i forbindelse med skader oppstått grunnet tyveri er vel ikke et tema? Ham Johnsen fra politiet var klar på hva jeg skulle gjøre, og oppfordret meg til å sjekke bilen grundig. Var bare å sende erstatningskrav gjennom selskapet jeg har full kasko i, så tar selskapet saken tilbake til guttene. Var bare å finne skader etter tyveriet... La jo med bilder til politiet og de så hvordan bilen var etterlatt, og de andre nyere bilene de hadde stjelt av var sikkert kjørt rett på takst. At jeg skulle måtte bruke egenandel når kjeltringene er tatt er rart. Blir jo samme som at noen kjører i meg, eller tenner på bilen og de vet hvem, ikke jeg som skal betale da? Men skal snakke mer med skadebehandler i morgen.
EirikL Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Man skal ikke trenge å tenke på egenandel når det ikke er ens egen feil at skade har oppstått. Så lenge skaden pr definisjon skal dekkes av forsikring skal det ikke trekkes egenandel.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Han politimester Bastian som ringte forstod jeg at selskapet skulle dekke skade, og det ble deres ansvar å hente igjen pengene. Tror jeg kjører den på takst samme sted som du...
Thomaz Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Slipper egenandel å bonus tap på tyveri.. Godt du fant dem igjen
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Klarer Falck å finne dem igjen så jeg får sett om det er mine hadde det vært greit. De snakka om at felgene hadde blitt funnet i en tilhenger... I allefall måtte de rote igjennom lageret sitt...
Sir Hofstad Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Anmeldte nr:1 Kristiansen, Oddgeir 06.02.09 . de underrettes om at forholdet er avgjort ved at siktede er idømt samfunnsstraff...
EirikL Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Skal vel steike vafler under et eller annet bingoarrangement
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå