saas Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bilen selges som delebil pga defekt motor. Farge: Grønn Utstyr: Aircondition Klimaanlegg Stor kjørekomputer Sort skinn Noen bilder jeg tok i farten, kan ordne med bedre bilder ved interesse Ønsker å selge bilen hel, men bud på deler noteres! Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Pris? Er førersete helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julla Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hvor mye skal du ha for denne?hvor bor du? jeg byr 3000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Ja, jeg vill si at førersetet er helt, noen slitasjemerker.. som du kan se på bildet, men ingen hull det er det samme med de andre setene også Nå har jeg sett over bilen litt, for jeg har prøvd den på en stund, å det viser seg at det er noe rart med vifta til ventilasjonen!? (jeg er ingen bilmekkanikker) men det kommer iallefall ikke noe luft synes det blir litt lite med bud på 3000, ettersom det er 1500 i vrakpant Bilen står i Verdal (nordtrønderlag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Selger i deler eller hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er de noen deler du selger av bilen. Jeg er meget interisert i interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Kunne du tenke å skrive noen minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas83 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hva er pris på hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hvor mye får rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Pris antydning på seter og dørsider ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 synes det blir litt lite med bud på 3000, ettersom det er 1500 i vrakpant Bilen står i Verdal (nordtrønderlag) Vet ikke hur det er med rust og teknisk tilstand ellers på denne bilen, men personlig ville jeg bytta motor før jeg solgte. Om ikke, så burde du vurdere oppimot 10 lapper for dette her. Bor desverre for langt unna til at denne er noe tema for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Jeg ser helst at jeg selger bilen hel, sånn at jeg slipper å demontere den.. Vet egentlig ikke noe om teknisk stand på bilen, så jeg garanterer ingen ting.. Har sett litt etter rust, og funnet et rusthull ved ene jekkfeste under bilen, ellers er det noe små overflate rust.. Men hvis det ikke er noe stor pågang på hele bilen, så selger jeg i deler.. Så kom med bud fortsatt Minstepris er vanskelig å si, for jeg vet ikke hvilken verdi den har. Kom med hva dere vil betale, så skal jeg vurdere men jeg gir den ikke bort for å si d sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Kan du sende meg en PM om det er skipose i baksetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ie34 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kan eg ringe deg på mob??? Interessert i biln/deler Nr ditt er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 er det ettermontert klimaanlegg\aircondition? det du har der kom jo ikke før i seint 92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg