Ballder Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 haha, "ok".Vet godt hva gassrespons er jeg Forklar gjerne bedre om du har en bedre måte å si det på! For eksempel Proooiit kontra FOFF.
Hyggmaister Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Nå er det også skrevet ovenfor at b25 virker til å ha mye kjappere gassrespons enn b20
Hyggmaister Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 haha, "ok".Vet godt hva gassrespons er jeg Forklar gjerne bedre om du har en bedre måte å si det på! For eksempel Proooiit kontra FOFF. Haha, den likte jeg *lagres*
Azeton Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 haha, "ok".Vet godt hva gassrespons er jeg Forklar gjerne bedre om du har en bedre måte å si det på! For eksempel Proooiit kontra FOFF. Der ser jeg en til med M50B25 uten vanos som ikke har det problemet Men vi snakker om M50B25. så ikke trekk inn B20 for å sammenligne.
Ballder Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Nå er det også skrevet ovenfor at b25 virker til å ha mye kjappere gassrespons enn b20 Sant det, og stemmer nok bra også. 2 liters sekser begynner jo og få stempler ned i størrelsorden tom dorull, så noe dødt ett sted må det jo bli. en ene vitaraen jeg har er en 2L V6, men kan ikke akkurat påstå at bilen bikker til siden ved mellomgass liksom. Men den reagerer tross alt i det jeg trår inn pedalen i det minste. Nå ble det fort et par år mellom den forrige e34 turboen jeg hadde og den jeg har nå, men hukommelsen min sier at ikke den var kjappere hverken her eller der. Det var en M20B25. Opplever den jeg har nå, slik jeg kan huske den andre om du skjønner.
Azeton Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Uansett, jeg er ihvertfall veldig glad i den motoren jeg har Glemte og nevne, noe av grunnen at jeg har litt bedre respons er at jeg har skiftet til Overdrive reimhjul og portetgasspjeld.
Ballder Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Uansett, jeg er ihvertfall veldig glad i den motoren jeg har Glemte og nevne, noe av grunnen at jeg har litt bedre respons er at jeg har skiftet til Overdrive reimhjul og portetgasspjeld. Juks det der asså!!
OLEZZ Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Grunnen til at M20 virker kvikkere er jo ikke værre enn at den har lettere svinghjul. Har merket meg det selv, det tar litt tid før det skjer noe, da bilen må dra igang et mye tyngre svinghjul. M50 går bedre enn M20 når den har fått litt fart på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå