S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 sitter å leker med tanken å selge bimmern til fordel for en litt billigere bil grunnet mye pendling osv osv... Det er snakk om en 99/00mod 320ci med 98 000km på telleren. Har det meste av standar utstyr som disse kom med, og sportsinteriør i stoff. Har nylig montert justerbart understell og sjekket alt av understell. servicehefte frem til 78 000, etter det har jeg bare tatt vare på kvitteringer som bevis (skal egentlig ikke på offisiel service før 107000km ifølge bmw's syklus)... Bimmern har nå vært min eiendel i ca ett år, og blitt dullet med siden første dag. godt vedlikeholdt... beklager dårlige bilder, men er de jeg har tilgjengelig for øyeblikket.... Hva tror dere noe slikt er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 slenger ut ett par bilder til.... beklager, men har ingen interiør bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå