Gå til innhold

Estil0's E34- BMW 535i M-Technic (komenter gjerne)

Estil0
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått litt pes for att jeg ikke har lagt ut bilde av bilen min her.

så. her er noen bilder av fiskeskøyta mi =)

Bilen er altså en 1990 mod 535i M-Technic.

Jeg kjøpte den i sommer av en som hadde den som en reservebil, i tilegg til en mazda 323f. så den sto for det meste stille. Motor har gått 210.000 men bærer ikke preg av km. annet enn trykkregulatoren og en liten skranglelyd fra motor når du stopper den. (høres nesten ut som en dieselbil når man stopper motoren) hehe

Jeg hadde den på EU godkjenning for noen uker tilbake. og da fikk jeg mangel-lapp på bakdekk :P men ikke noe annet. så den er i bra stand teknisk også.

Det sitter 265.35-18" hjul bak og 245.40-18" fremme på den.

Det er en M30B35 Motor på 211 hk. (238 med chip(340NM))

Det jeg har gjort med den er og skifte radiator, radiator vifte, montere leselamper til baksete pasasjerer og laget en liten bulk i felgen (ehhh) :P

Montert nye lister til bakrute pga. de flagret av på min lillehammer->Sandefjord tur. (tro meg. denne klarer 260 etter GPS (E18 Sandefjord-Drammen))

også har jeg revet av den forferdelige stygge sotinga på bakruta.

Men. til bildene:

Bilde028hfkfsd.jpg

Bilde020eqtjeqt.jpg

Bilde019afhaqfh.jpg

Bilde016rjwry.jpg

Bilde013hthejwjr.jpg

Bilde012-1.jpg

Bilde011hggd.jpg

Bilde006aaass.jpg

Bilde015-3.jpg

Møkkete:

HORAdasgrh.jpg

Bilde032a.jpg

Bilde027gdjadt-1.jpg

Bilde018-3.jpg

Bilde017sgdjsd-1.jpg

Bilde001a.jpg

Bilde002a.jpg

Bilde005a.jpg

Sånn så den ut uten bakrutelist. det var styygt:

Bilde009-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eller ta turen til Tønsbergs området. var fine rette 2 felts veier der. Var der 4 om morgenen jeg, så var lite trafikk.

Brukte GPS. for jeg er ikke så retningsbevist. og jeg kommer fra bondeland i lillehammer, og skulle på jobb i sandefjord.

Den viste 260 når den var på det meste. desverre er det ikke hastighetslogg på den, og jeg fikk ikke tatt bilde pga att jeg hadde nok med og holde fast på veien. Min forige 520i hadde 205km/t og da ville den ikke fortere. og jeg synes det var fort nok. hehe.

men jeg har planer om og teste toppfart på en egnet strekke med laser og media for og få det bekreftet.

Jeg er fornøyd med lakken min, men var en tosk som spant piruetter med en volvo på en grusplass og krydret ene siden min med småstein. fikk 1 bulk og noen småskader. men synes nesten ikke. Passe på og kjøre bilen min møkkete så ingen ser det. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe plast lister under dørene når jeg skal sende nye skjermene på lakkering. pga att mine andre er noget skadet pga. subbing av dekk.

Chippen kostet 2200,- på trimchip.com

Den har gått i lillehammer traktene omtrendt hele tiden. Men den har også stått mye. intill nå.

Hehehe. Skrev egentlig feil da. mente bare 60 Km/t. hehehhehe.

Vurderer og kjøpe Powerflex foringer til hele understellet ved neste lønning, for og få den litt stivere. Noen som har erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med att GPS går etter koordinater tviler jeg på att den lyver.

Men jeg skal komme med media når forholdene ligger til rette.

Men 236 Km/t Er bare 24 KM/t saktere enn det jeg hadde min i. Og 27 HK (20NM) kan faktisk ha en så stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...