Estil0 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hei. Har fått litt pes for att jeg ikke har lagt ut bilde av bilen min her. så. her er noen bilder av fiskeskøyta mi =) Bilen er altså en 1990 mod 535i M-Technic. Jeg kjøpte den i sommer av en som hadde den som en reservebil, i tilegg til en mazda 323f. så den sto for det meste stille. Motor har gått 210.000 men bærer ikke preg av km. annet enn trykkregulatoren og en liten skranglelyd fra motor når du stopper den. (høres nesten ut som en dieselbil når man stopper motoren) hehe Jeg hadde den på EU godkjenning for noen uker tilbake. og da fikk jeg mangel-lapp på bakdekk men ikke noe annet. så den er i bra stand teknisk også. Det sitter 265.35-18" hjul bak og 245.40-18" fremme på den. Det er en M30B35 Motor på 211 hk. (238 med chip(340NM)) Det jeg har gjort med den er og skifte radiator, radiator vifte, montere leselamper til baksete pasasjerer og laget en liten bulk i felgen (ehhh) Montert nye lister til bakrute pga. de flagret av på min lillehammer->Sandefjord tur. (tro meg. denne klarer 260 etter GPS (E18 Sandefjord-Drammen)) også har jeg revet av den forferdelige stygge sotinga på bakruta. Men. til bildene: Møkkete: Sånn så den ut uten bakrutelist. det var styygt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Grom skyss! Var faktisk ganske tøft med helrøde baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Penere enn original lyktene hvertfall. hehe Men jeg liker bedre de med blank stripe i midten. eller helsota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 jøss, fint eksemplar a gitt! fikk lyst til å lakkere min nå din går i 260 altså? jøss, hadde vært morro å se om min klarte det hehe. får ta turen til tyskland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Eller ta turen til Tønsbergs området. var fine rette 2 felts veier der. Var der 4 om morgenen jeg, så var lite trafikk. Brukte GPS. for jeg er ikke så retningsbevist. og jeg kommer fra bondeland i lillehammer, og skulle på jobb i sandefjord. Den viste 260 når den var på det meste. desverre er det ikke hastighetslogg på den, og jeg fikk ikke tatt bilde pga att jeg hadde nok med og holde fast på veien. Min forige 520i hadde 205km/t og da ville den ikke fortere. og jeg synes det var fort nok. hehe. men jeg har planer om og teste toppfart på en egnet strekke med laser og media for og få det bekreftet. Jeg er fornøyd med lakken min, men var en tosk som spant piruetter med en volvo på en grusplass og krydret ene siden min med småstein. fikk 1 bulk og noen småskader. men synes nesten ikke. Passe på og kjøre bilen min møkkete så ingen ser det. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 nydelig eksemplar! kjøpte du chipen selv eller stod den på? hvis du kjøpte den selv, hvor mye ga du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dette var saker. Mtech, sportsskinn, store seksern, manuell +++ Det jeg ikke liker er at du (?) har fjernet rondellene.. Nye lister til bunn av døreren får du hos koed.no. Hvor fikk du tak i denne da, om jeg tør spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Et lite tips: Vær litt forsiktig med å legge ut så konkret info på hastigheter. Slikt kan bli brukt som bevis mot deg i en eventuell rettssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hei Den va snadder den bilen! Liker godt røde baklykter eg og. Har det som midlertidig løsning på min til eg får tak i hvit blink. M-Techninc e drømmen, så du har vært utrolig heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Skal kjøpe plast lister under dørene når jeg skal sende nye skjermene på lakkering. pga att mine andre er noget skadet pga. subbing av dekk. Chippen kostet 2200,- på trimchip.com Den har gått i lillehammer traktene omtrendt hele tiden. Men den har også stått mye. intill nå. Hehehe. Skrev egentlig feil da. mente bare 60 Km/t. hehehhehe. Vurderer og kjøpe Powerflex foringer til hele understellet ved neste lønning, for og få den litt stivere. Noen som har erfaring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 sykt mye en liten chip kan gjøre. min stoppa på 236kmt på gps. da ville ikke gamle 535n mer, å ja det var manuell. sorry mac har ikke trua på 260 kmt med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 I og med att GPS går etter koordinater tviler jeg på att den lyver. Men jeg skal komme med media når forholdene ligger til rette. Men 236 Km/t Er bare 24 KM/t saktere enn det jeg hadde min i. Og 27 HK (20NM) kan faktisk ha en så stor rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fy for satan! Sånn skal en E34 se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vind spiller også en ganske stor rolle i så høye hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vind og den minste høydeforskjell Men bilen så skikkelig flott ut! Nesten perfekt E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå