MariusW Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hei! Fikk 2 nøkler med bilen min. Har akkurat prøvd å bruke ekstranøkkelen men det bare blinket svakt i lampen på fjernkontrollen når jeg prøvde den. Det virket å sette den rett inn i låsen å vri om, og bilen starter med reservenøkkelen men blinker altså bare svakt i lampen når jeg trykker på lås, lås opp eller åpne bagasjerom. Jeg tenkte for meg selv at dette måtte være batteriet! Tok hele greia med meg på jobb i dag og skrudde opp, skiftet CR2016 batteriet som er i og skrudde sammen. Når jeg nå kom hjem og sku prøve nøkkelen så blinket bare lampen på nøkkelen igjen (dog mye sterkere nå) Hva har skjedd og hva kan jeg gjøre?
Odd-M Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Batteriet lades når nøkkelen står i tenningslåsen. Får du start så kjør deg en lang tur. Jeg varierer på hvilken av de to nøklene jeg bruker.
Klinz Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 de kun blinket men ikke no skjedde me bilen? Kan tyde på at den må kodes opp igjen
MariusW Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Tror ikke batteriet i nøkkelen lades for de batteriene (både det som sto i og det som jeg satt i) er ikke oppladbart. Men disse batteriene er samme batterier som brukes i diverse klokker og baderomsvekter så de varer veldig lenge! Kodes om høres logisk ut. Skal prøve å google litt å se om jeg ikke finner en DIY på den
MariusW Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 uhm det var ikke så lett som først antatt. Noen pekepinner på hvor jeg finner ut hvordan man gjør det?
tomerikk Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 søk her på forumet eller ta en titt i instrukssjonsboka.
MariusW Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Instruksjonsboka er på tysk så da kommer jeg til å bruke hele kvelden! hehe På forumet har jeg enda ikke funnet noe. Får fortsette å lete =)
tomerikk Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Du får heller prøvSett deg inn i bilen tenning på , så tening av nøkkel ut av tenningslås ,trykk og hold opplåseknappen på nøkkel inne samtidig trykker du tre ganger på låseknappen på nøkkelen,hvis ting da er i orden låser nå bilen opp og igjen låsene .(dette må gjøres på alle nøkler for lik kode innlæring ) obs ikke sett disse i teningen slik som den første bare trykking på knappene på nøkkelen.)e dette da:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå