Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk 2 nøkler med bilen min. Har akkurat prøvd å bruke ekstranøkkelen men det bare blinket svakt i lampen på fjernkontrollen når jeg prøvde den. Det virket å sette den rett inn i låsen å vri om, og bilen starter med reservenøkkelen men blinker altså bare svakt i lampen når jeg trykker på lås, lås opp eller åpne bagasjerom.

Jeg tenkte for meg selv at dette måtte være batteriet! Tok hele greia med meg på jobb i dag og skrudde opp, skiftet CR2016 batteriet som er i og skrudde sammen. Når jeg nå kom hjem og sku prøve nøkkelen så blinket bare lampen på nøkkelen igjen (dog mye sterkere nå)

Hva har skjedd og hva kan jeg gjøre? :)

Skrevet

Batteriet lades når nøkkelen står i tenningslåsen. Får du start så kjør deg en lang tur. Jeg varierer på hvilken av de to nøklene jeg bruker.

Skrevet

Tror ikke batteriet i nøkkelen lades for de batteriene (både det som sto i og det som jeg satt i) er ikke oppladbart. Men disse batteriene er samme batterier som brukes i diverse klokker og baderomsvekter så de varer veldig lenge!

Kodes om høres logisk ut. Skal prøve å google litt å se om jeg ikke finner en DIY på den :)

Skrevet

Instruksjonsboka er på tysk så da kommer jeg til å bruke hele kvelden! hehe

På forumet har jeg enda ikke funnet noe. Får fortsette å lete =)

Skrevet

Du får heller prøvSett deg inn i bilen tenning på , så tening av nøkkel ut av tenningslås ,trykk og hold opplåseknappen på nøkkel inne samtidig trykker du tre ganger på låseknappen på nøkkelen,hvis ting da er i orden låser nå bilen opp og igjen låsene .(dette må gjøres på alle nøkler for lik kode innlæring ) obs ikke sett disse i teningen slik som den første bare trykking på knappene på nøkkelen.)e dette da:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...