nimitz Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Er det noen der ute som vet om det er forhandlere av BMW deler i Trondheim som oppererer med overkommelige priser? Ser da bort ifra BMW forhandleren på Tunga. Det er noen år siden min forrige BMW så jeg er litt uviden.
Arnfleip Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 GS Bildeler holder til ved dora. Samme bygg som EMM sport.. Du finner nok noe lurt dær ja..
steel bmw Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 ville hørt med GS ja, men de har bare åpent til 1600 hver dag. Men som medlem BMW CCN får du jo 18% på deler hos Strandveien på Tunga. Husker ikke hva du får hos GS.
S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg for min del handler på GS og koed :DKoed har billig frakt og priser,fikk en stor tre eske med deler fra Danmark ble 500 i frakt og avgifter
Mexos Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg handler kun deler fra Strandveien Auto i Trondheim. Med CCN rabatten på 18% er de billigst Ellers bestiller jeg fra Koed.
nimitz Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Så Strandveien auto har overkommelige priser. Har tidligere hatt Mercedes og deler hos mercedes forhandlere var oftes svindyre. Så da er det bare og forlang 18% rabatt i strandveien?
steel bmw Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Så Strandveien auto har overkommelige priser. Har tidligere hatt Mercedes og deler hos mercedes forhandlere var oftes svindyre. Så da er det bare og forlang 18% rabatt i strandveien? Har du med deg medlemskortet med kviteringsbevis så får du 18% på deler hos Strandveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå