Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Yes Yes, da er jeg endelig klar for det gøyeste prosjektet jeg noen gang har hold på med tror jeg , var jo gøy å bygge 328 fra bunnen av å sette i min 318is. men dette blir bare helt perværst morro tror jeg. det er jeg å INthe her på forumet, som har gått sammen for å lage en Bane bil. Planene er store. større en noen gang. vi sitter å streamer nettet for å finne en 328 coupe fra sverige. som vi skal hente. var på bane med min 328 forje fredag , og det fungerte bra. så derfor er det 328 vi vil ha. blir nok noe gromt som kompressor og datasprut på denne etter vært. men alt koster penger, så tar det med tiden. først må man jo lære å drifte . legger med filmsnutt som Inthe filmet med mobilen når vi var på banen. må jo ha med noen i denne tråden siden vi ikke har fått hentet noen bil enda . edit : her e linken http://s18.photobucket.com/albums/b135/dirtydicky/?action=view¤t=MOV00163.flv ellers har vi kjøpt inn noen deler da D2 Bøttestoler Hytraulisk brekk Bur er bestilt Rondell 58 8,5 18 5x120 framme Rondell 58 10 18 5x120 Bak ellers skal vi bygge garasje, og biltralle har inthe kjøpt inn kommer mye når vi først får hentet en bil Oppdatering : for de som ikke orker å lese hele tråden. vi har nå fått hentet en bil. tomt skall som viser seg å være den berømte m3 sladdebilen. den har vi montert rieger infinity ll styling på slik den var i 2002. ser ut som M3 maskinen går i box. det er også den motoren som sto i bilen når den var breisladd mester. takker til en bruker her på forumet som har tatt kontakt om denne. helt TOPP Ellers skal den lakkes i nærmeste framtid. må bare få tatt grunnarbeidet på den. er ENDEL. før nå
S. Gunstad Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hva blir det mest jobb med? Bil eller garasje? hehe
Dirty Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Hva blir det mest jobb med? Bil eller garasje? hehe blir nok bilen. garasjen tar vi når vi gidder .men går fort å smekke opp en
majuz Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Får spørsmål om passord når man prøver og se på filmen^
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Heh, ka er prisforskjellen på en e36 328 kontra e36 m3 i sverige ? tenk då på understell og hk... ville revurdert litt eg..
Dirty Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 prisen er vel ca 3 ganger så mye. så det er ikke et alternativ, kan heller bare bytte motor ettervært
Dirty Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Får spørsmål om passord når man prøver og se på filmen^ fungerer nå.
Søreng Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Dette blir nok tøft.. Skal prøve å følge med her.. Banekjøring er virkelig morro
Dirty Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Dette blir nok tøft.. Skal prøve å følge med her..Banekjøring er virkelig morro ja banekjøring Er bare helt perværst rått. kjøring i morgen på bane
Dirty Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Enda ikke finni noen bil .blææ kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå