Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Matt blå kanskje?

:D

Syntes faktisk matt blå ser veldig bra ut :) Leste et sted at vi kom til å se mer av slike farger på biler i framtiden, ser jo ganske fresh ut egentlig..

_DSC9432.jpg

Enig der, matt blå så bra ut på den der;)

Får lakke den matt blå, med blanke rosa viper striper :)

Skrevet
må jo ha den i lik farge som i midten av underbuksa til øystein. med viper striper som er i fargen til underbuksa di kim, etter overtids-maten vår :D

Haha navli bra :lol:

men forventer deg i garasjen i morgen tidlig. jeg har øl du har arbeidslyst :sly:

Skrevet

men forventer deg i garasjen i morgen tidlig. jeg har øl du har arbeidslyst :sly:

I morgen har jeg jaktlyst og jobb på natta, men lørdag er det garasje tid. Og ØØØØØL :lol:

Skrevet

ØL skal det bli. digg vi har fri iallefall.

har ellers fått en svær førjulspressang idag :) dere får vente å se hva det der. går alt i box blir jeg superduperuber fornøyd. det blir bilen også :) er en Viss en her på forumet jeg kan takke for det :)

Skrevet
Matt blå kanskje?

:D

Syntes faktisk matt blå ser veldig bra ut :) Leste et sted at vi kom til å se mer av slike farger på biler i framtiden, ser jo ganske fresh ut egentlig..

_DSC9432.jpg

Ja det så faktisk veldig bra ut :wink:

Skrevet
må jo ha den i lik farge som i midten av underbuksa til øystein. med viper striper som er i fargen til underbuksa di kim, etter overtids-maten vår :D

Skulle hatt meg i nærheten...

Skrevet
veldig diskusjon om fargen på bilen.. blir moro å se hva vi velger etterhvert.. finnes jo så utallig mange finere blåfarger:P

men det viktigste er at det blir m3 motor nå, så 328 planene røyk fort ut av vinduet

hva slags felger var det som sto på bilen før?

det finnes MANGE fine blåfarger :D og har du dekoren i for eks denne rosa fargen som har blå perlemor (glinser blått i sola) så ville det jo bare sett helt rått ut :D en modernisert utgave

59hcyluisz7klh6e22q6.jpg

Skrevet

Skulle hatt meg i nærheten...

Ja du må bare få flytta ned i sør :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...