Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Matt blå kanskje? Syntes faktisk matt blå ser veldig bra ut Leste et sted at vi kom til å se mer av slike farger på biler i framtiden, ser jo ganske fresh ut egentlig..
gnmfr Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 i og med den er skjøtet fra en annrn bil så blir det artig og se åssen den oppfører seg på veien om den drar skeivt osv:D
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Matt blå kanskje? Syntes faktisk matt blå ser veldig bra ut Leste et sted at vi kom til å se mer av slike farger på biler i framtiden, ser jo ganske fresh ut egentlig.. Enig der, matt blå så bra ut på den der;) Får lakke den matt blå, med blanke rosa viper striper
Ågedal Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 må jo ha den i lik farge som i midten av underbuksa til øystein. med viper striper som er i fargen til underbuksa di kim, etter overtids-maten vår
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 må jo ha den i lik farge som i midten av underbuksa til øystein. med viper striper som er i fargen til underbuksa di kim, etter overtids-maten vår Haha navli bra men forventer deg i garasjen i morgen tidlig. jeg har øl du har arbeidslyst
Ågedal Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 men forventer deg i garasjen i morgen tidlig. jeg har øl du har arbeidslyst I morgen har jeg jaktlyst og jobb på natta, men lørdag er det garasje tid. Og ØØØØØL
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 ØL skal det bli. digg vi har fri iallefall. har ellers fått en svær førjulspressang idag dere får vente å se hva det der. går alt i box blir jeg superduperuber fornøyd. det blir bilen også er en Viss en her på forumet jeg kan takke for det
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Matt blå kanskje? Syntes faktisk matt blå ser veldig bra ut Leste et sted at vi kom til å se mer av slike farger på biler i framtiden, ser jo ganske fresh ut egentlig.. Ja det så faktisk veldig bra ut
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 må jo ha den i lik farge som i midten av underbuksa til øystein. med viper striper som er i fargen til underbuksa di kim, etter overtids-maten vår Haha navli bra men forventer deg i garasjen i morgen tidlig. jeg har øl du har arbeidslyst Skulle hatt meg i nærheten...
Eika Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 veldig diskusjon om fargen på bilen.. blir moro å se hva vi velger etterhvert.. finnes jo så utallig mange finere blåfarger:Pmen det viktigste er at det blir m3 motor nå, så 328 planene røyk fort ut av vinduet hva slags felger var det som sto på bilen før? det finnes MANGE fine blåfarger og har du dekoren i for eks denne rosa fargen som har blå perlemor (glinser blått i sola) så ville det jo bare sett helt rått ut en modernisert utgave
Dirty Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 må jo ha den i lik farge som i midten av underbuksa til øystein. med viper striper som er i fargen til underbuksa di kim, etter overtids-maten vår Haha navli bra men forventer deg i garasjen i morgen tidlig. jeg har øl du har arbeidslyst Skulle hatt meg i nærheten... Ja du må bare få flytta ned i sør
Eika Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 bare og komme eller? du har øl, jeg har ikke arbeidslyst
Dirty Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Hehe mer Øl er ikke noe problem å skaffe
Eika Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 må si jeg har sansen for måten du skaffer arbeids hjelp på
carlhaakon Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 jeg vil også vere med men bor jo alt får langt unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå