Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trenger jo ikke alle avgifter så lenge det skal være banebil da Carl :P Bare momse den inn. Og det er nok billig. Fant en 323 e36 1996mod som hadde gått 140k til 42 000SEK. Så tipper du må ut med rundt 60 for en 328. m3 ligger fra 90 og oppover omtrent :)

Skrevet

Finner jo 328-er til 15-30 000 og M3er som 60 000 hvis man absolutt skal ha det billigste. Men kan være smart å finne seg en litt godt holdt en med litt utstyr man kan hive ut og selge. 60K er jo E46 328i-pris i Sverige :shock: .

Skrevet

Faen fin den bana der.. kunne tenkt meg og prøvd den med m3n.. ;) smal men fine svinger.. Så jo ut som du hadde teknikken på plass også..

Sperre på bilen din eller?

Prøv og gå enda hardere inn i svingene og utnytt at bilen både krenger og vrir seg. ofte når man går ut av en sving så slakker folk litt for mye på gassen for så å prøve og legge ny sladd.. gå brutalt ut av førstesladden og bruk kreftene til og vippe bilen over i neste sladd og følg opp med gassen,.. s kombinasjonen på rudskogen e nydeli og trene teknikk i.. :)

Skrevet
de skal nok ikke ha skilt så lenge det er en BANEBIL ;-) hehe... ligger vel på en 30-40 pluss moms ;-)

tenkte lettere smelt jeg... men ja, kanksje 50-60

mellom 15 og 25 en plass. moms skal jeg ikke betale er jo ikke dum heller :lol:

Skrevet

nå har jeg en bil på gang. er en 325 da. men men full M osv til en billig penge. venter på svar om når jeg eventuelt kan komme å hente den. :)

Skrevet
Faen fin den bana der.. kunne tenkt meg og prøvd den med m3n.. ;) smal men fine svinger.. Så jo ut som du hadde teknikken på plass også..

Sperre på bilen din eller?

Prøv og gå enda hardere inn i svingene og utnytt at bilen både krenger og vrir seg. ofte når man går ut av en sving så slakker folk litt for mye på gassen for så å prøve og legge ny sladd.. gå brutalt ut av førstesladden og bruk kreftene til og vippe bilen over i neste sladd og følg opp med gassen,.. s kombinasjonen på rudskogen e nydeli og trene teknikk i.. :)

er smal men morro. bare fått kjørt der en gang! er sperre ja. ja tørte ikke satse for mye, redd for å ryke ut. men nå som banebilen blir klar. blir det mer satsing vil jeg tro.

Skrevet

hehe sant så sant. traktor er genialt til slik jobb :P

men kjører å henter en bil i morgen.

det er en en uten motor. men blir bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...