Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finner jo 328-er til 15-30 000 og M3er som 60 000 hvis man absolutt skal ha det billigste. Men kan være smart å finne seg en litt godt holdt en med litt utstyr man kan hive ut og selge. 60K er jo E46 328i-pris i Sverige :shock: .

Kanskje ikke fått med deg at e36 ligger nesten på høyde med e46 i pris da eller ? Men som sagt, man kan jo kjøpe en som ser ut som en dass til 15-30..

Man kan jo gå for en helrå en med 4 dører til 39 :Phttp://www.blocket.se/vi/18536742.htm?ca=9_s

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Finner jo 328-er til 15-30 000 og M3er som 60 000 hvis man absolutt skal ha det billigste. Men kan være smart å finne seg en litt godt holdt en med litt utstyr man kan hive ut og selge. 60K er jo E46 328i-pris i Sverige :shock: .

Kanskje ikke fått med deg at e36 ligger nesten på høyde med e46 i pris da eller ? Men som sagt, man kan jo kjøpe en som ser ut som en dass til 15-30..

Man kan jo gå for en helrå en med 4 dører til 39 :Phttp://www.blocket.se/vi/18536742.htm?ca=9_s

fåt helt greie 328 coupe til 25 svenske. og masse 325 coupe med full og ok skinn til samme prisen. bare så det er sakt :wink:

Skrevet

Yes vi hentet en bil i tønnsberg idag. ble endel timer i 540in til INthe, men det var bare kos :wink:

noen bilder. disse bildene er tatt av tidligere eier.

her er styling bare prøvemontert. vi skal sette den på å lakke bilen i løpet av uka\ te helga.

Bilen blir SVART MATT blir skamrått tror jeg :D

uansett her er bildene.

Skrevet

Yes vi hentet en bil i tønnsberg idag. ble endel timer i 540in til INthe, men det var bare kos :wink:

noen bilder. disse bildene er tatt av tidligere eier.

her er styling bare prøvemontert. vi skal sette den på å lakke bilen i løpet av uka\ te helga.

Bilen blir SVART MATT blir skamrått tror jeg :D

uansett her er bildene.

rvj3i7kqvubpn0gxlzho.jpg

ppqbkcrsmva8qel9ptm4.jpg

5fo4ak311uwqlwwg0k89.jpg

nt5pm6davtjfswszjem6.jpg

Skrevet
hvor, når skal dere kjøre da? ikke mange treff som tillater ureg. biler? bare lurer, pga lyst til å bygge banebil selv :)

trenger ikke bare kjøre på treff da :D + finnes jo masse andre bmw'er er jo bare å låne skiltet og vognkortet litt :lol:

Skrevet

er ikke dette den berømte breisladd bilen fra gatebil?? mener jeg leste noe om dette i forje salgs annongse av den bilen? vis jeg ikke er helt på jordet da?

v5l2tjgzew18dt3bv9ji.jpg

Skrevet
er ikke dette den berømte breisladd bilen fra gatebil?? mener jeg leste noe om dette i forje salgs annongse av den bilen? vis jeg ikke er helt på jordet da?

v5l2tjgzew18dt3bv9ji.jpg

som igjen er denne?

fh31akcrnz57gp7ht2h7.jpg

Som er "kondemnert" og ikke mulig å registrere?

Skrevet
så det er samme bil som er snakk om i tåden her?? hvorfor ikke mulig og registrere denne?

Jeg vet ikke om det er den samme, men er vel begrenset av slike biler i den fargen.

Den jeg linket bilde til hadde iallefall M3 motor. Er litt usikker, men mener den ble kondemnert men bygget opp igjen. Men at det ble noe tull med registreringen..

Skrevet

okei, får jeg så denne til salgs en gang får en stund siden og da sto det at det var bakdelen av den berømte breidsladd M3en som senere endte sitt liv i en fjellvegg. tror noe av det er grunnen til at den ikke kan registreres, men tror dirtydicky for svare før jeg sier noe mer :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...