BreitBau Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Breisladdbilen ble vel kondemnert ja, og bygget opp igjen med frontparti fra en annen bil, OM jeg ikke tar helt feil.. Hvis dette er lik bil, er jo det artig da.. Nå skal det sies at "Mortens Bmw-Høgg" bilen var Blå med rosa Viperstriper det året den vant (2002), og denne bilen brant seg så fast i hjernen min, at drømmebilen på den tiden ble en 325i (Faktisk ikke M3, for den så jeg ikke på som oppnåelig da), med Breitbau II bredding.. Artig prosjekt.. Som jeg har sagt til flere her inne, spør om du ønsker erfaringer.. sitter inne med en hele masse.. Anbefalninger fra Sivert på automote osv..
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Var å kjøpte noen deler der den bilen sto i går. For ha lykke til med å få av den kostmala hus malinga, eller hva det nå er. Så helt jævlig ut. Her har gutta mye å pusse ned, og ikke mint rette. Var bulker over alt. Men så skal den bare bli bane bil da. Lykke til, så ser vi vel den på banen til sommeren.
Halvor89 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Finner jo 328-er til 15-30 000 og M3er som 60 000 hvis man absolutt skal ha det billigste. Men kan være smart å finne seg en litt godt holdt en med litt utstyr man kan hive ut og selge. 60K er jo E46 328i-pris i Sverige . Kanskje ikke fått med deg at e36 ligger nesten på høyde med e46 i pris da eller ? Men som sagt, man kan jo kjøpe en som ser ut som en dass til 15-30.. Man kan jo gå for en helrå en med 4 dører til 39 http://www.blocket.se/vi/18536742.htm?ca=9_s fåt helt greie 328 coupe til 25 svenske. og masse 325 coupe med full og ok skinn til samme prisen. bare så det er sakt Hvor leiter du da egentlig ? Men i det her tilfellet, når det skal brukes som banebil/brukes opp er det vel uvesentlig uansett ? For det skal jo bare kjøres i filler..
Dirty Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 kan se ut som det er den ja. har røde dører også. ja er mye å gjøre, malingen blir pusset ned å lakket. de værste bulkene blir tatt. men siden den ikke skal stilles ut. er det ikke så farlig. ellers har jeg ribba alt inni bilen idag. satt inn bøttestolene. lagt opp det eletriske slik at det ikke ligger overalt. og limt på breddekittet.
Superbeetle Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Da vet jeg hvor motoren og felgene på det bildet fra rudskogen har tatt veien Men nok OT... Lykke til, kult prosjekt
Dirty Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Tøft Proskjekt... Tror det blir bra;) Planer om noe pustehjelp på 328n? Tenkt på det. først å fremst få en grei bil med motor som jeg føler fungerer bra på bane. så kan jeg heller tenke på pustehjelp senere
DANI Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 gralla me banebil,blir tøft å se denne på banen til våren
iNthe Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Her ser du ett par av arbeidsnegerne våre i aksjon med ned-"skraping" av sand-farget husmaling som bilen var "dyppet" i For ha lykke til med å få av den kostmala hus malinga, eller hva det nå er. Så helt jævlig ut. Her har gutta mye å pusse ned, og ikke mint rette. Var bulker over alt. Men så skal den bare bli bane bil da. Lykke til, så ser vi vel den på banen til sommeren.
Dirty Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Haha , idag har jeg hold på siden kl 4 til nå å skrapt. faen så gåen i hånda. må skrape vekk husmalingen før den blir lakka. prøvde med mye rart. men malingskrape ble brukt og det fungerte topp. har også pusset og stresset med hjulbuene. ble bra forresten så var dørene røde og skjermene svarte. så ja det er nok den bilen
iNthe Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 trodde du hadde bytta diff på e30 325.. funka ikke med bensin ihvertfall på den malinga
Dirty Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 lønn har hold på med sin, sa jo jeg hold på med banebilen, du er jo for slapp til å gidde å gjøre noe så. så noen må jo jobbe
Ågedal Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 hah, jeg pussa, du sstt på siden av å feis til ei gull medalje
iNthe Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 bra ågedal setter pris på litt real jobb. håland mekka vel på arbeidsbenken sin;)
BreitBau Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hehe.. Husmaling? Er det Vannbasert eller oljebasert da tro? Malingsfjerner er jo ett triks med oljebasert.. Vannbasert krever spesial malingsfjerner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå