Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi får håpe vi ikke får samme skjebne.. :oops:

1874d1031316863-fjor-rets-breisladdvinner-i-ulykke-i-bergen-bimmer.jpg

Heey... det er jo bilen til game leieboeren min. :roll:

Han vant breisladden med den der for veldig lenge siden.. 8)

Jæla grei kar, noen som her som har kontakt med Morten..?

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe..

Husmaling? Er det Vannbasert eller oljebasert da tro?

Malingsfjerner er jo ett triks med oljebasert.. Vannbasert krever spesial malingsfjerner..

ikke godt å si. skal ta meg en tur å handle inn litt forskjellig stash nå etterpå. blir malingsfjerner tynner og nye blad til skraperen vis ikke malingsfjerneren funker. :wink:

Skrevet
Hehe..

Husmaling? Er det Vannbasert eller oljebasert da tro?

Malingsfjerner er jo ett triks med oljebasert.. Vannbasert krever spesial malingsfjerner..

ikke godt å si. skal ta meg en tur å handle inn litt forskjellig stash nå etterpå. blir malingsfjerner tynner og nye blad til skraperen vis ikke malingsfjerneren funker. :wink:

tjah.. malingsfjerner for hele bilen blir sinnsykt dyrt.. Få tak i Grønnsåpe, kaustisk soda og tapetklister så lager du hjemmeblanding ;)

Skrevet
Litt morsomt at dere endte opp med en bil med litt historie da :) Bra utgangspunkt :)

hehe veit. får litt mer arbeidslyst da. noen som vil selge meg bladet denne var i ? såfall send PM var vel autofil ?

Skrevet
faen hadde jeg vist det var den bilen hadde jeg aldri solgt den...men stå på jeg haper virkelig på å se deg på banen til neste år. kommer til å holde et øye med deg dirtydicky ;-)

Hehe var godt du ikke viste det da :lol:

ser meg nok på banen ja :wink: er jo godt på vei allerede. bur er også fikset. er bare pengene det står på nå :lol:

Skrevet
faen hadde jeg vist det var den bilen hadde jeg aldri solgt den...men stå på jeg haper virkelig på å se deg på banen til neste år. kommer til å holde et øye med deg dirtydicky ;-)

ser meg nok på banen ja :wink: er jo godt på vei allerede. bur er også fikset. er bare pengene det står på nå :lol:

Kommer til å holde et øye med deg jeg også :lol:

Skrevet

Kommer til å holde et øye med deg jeg også :lol:

:oops: ble levert idag, nummer i morgen ligger i banebilen :oops:

Skrevet

YEs var ute å tok noen bilder ista.

holder på å tilpasse hjulbuen bak, så den er ikke 100 enda, det er ikke skjørtet heller og så er det litt jobb på framskjermen igjen. ellers begynner det å ta form syns jeg.

000_0162.jpg

000_0160.jpg

000_0163.jpg

000_0164.jpg

000_0165.jpg

000_0161.jpg

Skrevet

Er det EN ting jeg ville droppet var det å lime buen over skjørtene om det skal være banebil..

Det BARE sprekker hele sjiten der.. Får ikke frigjort bevegelsene i krengningen..

Dersom det er mulig, la være å legg fuge der.. Snakker av erfaring og etter samtaler med Sivert på Automote..

Skrevet

Okei. takk for det. skal se hva jeg kan få til men hvordan skal man ellers få festet det på en grei måte ?

nei bilen har ikke vært på veien. etter smellen så vitt jeg vet ?

ser ut som den er skjøta mitt på ruta og. er iallefall en sveis der på begge sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...