Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja blir nok hvit med svarte lister\ breddere. gøy med noe som ikke alle har. blå fargen blir det ikke uansett. det er uaktuelt. driter faktisk i at dere mener jeg skal ha den :P for den fargen er så jæævli stygg.

deres bil, så er jo dere som bestemmer ;-)

men folk tenker vel på "sjokket" at bilen plutselig dukker opp igjen... ;-)

Skrevet

Må si meg enig med folket dirty... lakk den smurfeblå igjen.. dette er den bilen som desidert åpnet øynene på mange folk.. og mange har lurt på hvor den ble av.. så blir mye sjokkede hoder når bilen plutsli dukker opp igjen sidelengs på rudskogen.. ;)

Hvit bør du iallefall bare droppe.. da er det bedre med sort.. Skal love deg at kvit lakk og mye gummi opppetter sidene er noe herk..

M3n bruker jeg snart 2 dager på å få ren etter en helg på bane.. er gummi på hele bilen.. like til taket har jeg skrubba gummi fra..

Skrevet

veldig diskusjon om fargen på bilen.. blir moro å se hva vi velger etterhvert.. finnes jo så utallig mange finere blåfarger:P

men det viktigste er at det blir m3 motor nå, så 328 planene røyk fort ut av vinduet

hva slags felger var det som sto på bilen før?

Skrevet
veldig diskusjon om fargen på bilen.. blir moro å se hva vi velger etterhvert.. finnes jo så utallig mange finere blåfarger:P

men det viktigste er at det blir m3 motor nå, så 328 planene røyk fort ut av vinduet

hva slags felger var det som sto på bilen før?

hva skjer med 328 motoren da? selge :D Eller kjøpte dere den uten motor?

Skrevet

Må vel gå ann å lage den nokså lik med tanke på lakk og design, bare en litt annen twist på selve blåfargen. Altså andre nyanser. Slik at folk kjenner den igjen.

Synes nesten den burde bli tilnærma slik den var.

Ellers skjønner ikke folket hvilken bil det er, og det blir bare "nok en m3"

Skrevet

Er kanskje litt kjedelig å lage en kopi av hvordan bilen var, men kunne gitt bilen et utseende som trekker paraleller til det gamle utseendet som kunne gitt et hint om at det er samme bilen. F. eks en ny farge, med en "glidelås åpning" på panser el. lignende som viser smurfeblå fargen slik at det ser ut som den ligger under? :) Ylindgren gjorde jo nå lignende på karbondelene på sin slik at det vistes at delene var i karbon :)

Skrevet

ingen dum idè det faktisk.. spørs bare hvordan det skal utføres :)

kjøpte aldri 328 maskinen, ble noe kluss med prisene på en som var til salgs her..

og er endel gøyere med m3 maskin, selv om det koster mer ved innkjøp og vedlikehold

Skrevet

tror dere hadde fått mye mer oppmerksomhet vis dere fikk til noe så folk kjente den igjen fra slik den var :wink: altid moro med comback av biler som har vert borte i mange år :)

Skrevet

smurfeblå blir det ikke :P men å lage noe slik at folk kjenner den igjen, skal vi nok få til. men planene er å ikke bruke mye penger på lakk. da denne bilen skal brukes. til banekjøring og ikke utstilling. så får se.

Skrevet

Vær klar over, at OM dere lakker den, og det kommer ut blant folk at dette er den berømte Breisladd M3, ja da vil dere trolig få ENORM oppmerksomhet på kommende gatebiltreff..

Selv om det bare er en M3, har den med sine bredda hjulbuer og gigavinge bak, blitt ett ikon for veldig mange.. Jeg eide selv ingen Bmw på denne tiden, men da jeg året senere kjøpte meg en 316, var det ikke noen annen bil i hele verden jeg ønsket meg, enn den smurfeblåe Bmwen med Rosa Viperstriper.. Har i mange dagdrømmer kjørt den i breisladd-filmen jeg linket til tidligere :D

Det er i det hele tatt en bil som vekker utrolig mye minner, hos meg og flere med meg..

Skrevet
Vær klar over, at OM dere lakker den, og det kommer ut blant folk at dette er den berømte Breisladd M3, ja da vil dere trolig få ENORM oppmerksomhet på kommende gatebiltreff..

Selv om det bare er en M3, har den med sine bredda hjulbuer og gigavinge bak, blitt ett ikon for veldig mange.. Jeg eide selv ingen Bmw på denne tiden, men da jeg året senere kjøpte meg en 316, var det ikke noen annen bil i hele verden jeg ønsket meg, enn den smurfeblåe Bmwen med Rosa Viperstriper.. Har i mange dagdrømmer kjørt den i breisladd-filmen jeg linket til tidligere :D

Det er i det hele tatt en bil som vekker utrolig mye minner, hos meg og flere med meg..

Hehe :) , skjønner dette har vært en bil for mange fjes. vi kjøpte jo ikke denne bilen får at den skal bli dønn strøken og at penger er noe vi bare kaster ut av vinduet på lakk til 100vis av tusener kjøre med 20" spinnedekk osv. vi fant en bil var billig, vi skulle bare ha en banebil som vi kan prøve oss fram litt med. se om banekjøring er noe får oss.

at denne var den berømte breisladd bilen var jo bare en bonus, og nå ser det ut som vi må legge mer arbeid i bilen en vi hadde planer om. men tid tja ? det Har vi jo nok av 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...