S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Det var sykt stilige biler! Hvor får du kjøpt resten av delene man trenger til denne bilen? Er det noe vanskelig å sette dem sammen? Jepp for kjøpt dem hos alle som forhandler tamiya,for eks absolutthobby as.no Greie tegninger og bygge ut fra
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Sykt råe. Har en slik fra Tamiya selv, bare at jeg har Subaru Impreza driftebil.Skulle ønske jeg hadde e30. F Bare skifte karosseri viss du har tt-01 chassie?
Stramvaier Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Åssen bil anbefaler dere å kjøpe hvis man skal ha en å drifte med? og gjerne e30 m3 karroseri
Endre Hånde Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 radiostyrt.no er riktig fora for RC Jeg har prøvd det meste frem til nå, inkludert en del tt01, åroblemet med den er at det baller fort på seg med hop ups før bilen funker bra nok, å da er du fort oppe i prisklassen til et bedre chassi som ta-05. Skal du ha tt01, så er jo minimum r og foretrekke der.. Desverre så selges kun e30 m3 karrossene med chassi fra tamiya. Jeg har dog liggende noen karross som jeg har kjøpt på ebay som ikke selges for få tusenlapper da de ikke har vært produsert siden 1992. Skal du ha en morsom bil som GRISEBANKER de fleste nitro biler så kan du kjøpe min TA-05R med Novak GTB 3,5 og Lipo Den går grisebra på bane, og egner seg også til drifting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå