S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZdtC5EGmvsM Kule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 helt rå de bilene..lurer på hvor man kan få kjøpt slike..har lett en stund uten lykke..noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 helt rå de bilene..lurer på hvor man kan få kjøpt slike..har lett en stund uten lykke..noen som vet? Har en sånn selv du får kjøpt dem på absolutthobby as.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 helt rå de bilene..lurer på hvor man kan få kjøpt slike..har lett en stund uten lykke..noen som vet? er jo først og fremst et chassis du kjøper, med motor,motorstyring servor, sendere osv... tt01 er en veldig popilær nybegynner bil: http://www.morfars.dk/rc/tamiya-tt01-fl ... -2882.html Så kan du sette på det dekselet du vil, får jo de i så og si alle biltyper, også bare lakke og ha på dekor etter ønske. http://i22.photobucket.com/albums/b315/ ... 3forum.jpg Har en rc driftebil, 4wd låste differ og driftehjul, veldig artig og utfordrende å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg gav nettopp bort en til en nabogutt! Skulle heller ha byttet bort den mot en runde i Torebmw sin bil hehe.. Morro leketøy,spesiellt i gymsaler e.l! Drifter som det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har et par slike selv! Utrolig morsomme biler! Drifting er faktisk utrolig gøy, selvom det bare er elektriske radiobiler! Kjøpte min på rcmart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Sykt råe. Har en slik fra Tamiya selv, bare at jeg har Subaru Impreza driftebil. Skulle ønske jeg hadde e30. F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Det var sykt stilige biler! Hvor får du kjøpt resten av delene man trenger til denne bilen? Er det noe vanskelig å sette dem sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Det var sykt stilige biler! Hvor får du kjøpt resten av delene man trenger til denne bilen? Er det noe vanskelig å sette dem sammen? Der jeg bestilte ifra, fulgte alt med. Uten om servo, mottaker og radio. Relativt enkle og skru sammen, sålenge man bruker huet litt. Mye små pirk her og der, men går fint. ANBEFALER alle som kjøper dette og kjøpe nye lagre, kulelagre, da de som følger med er bare tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 har også en selv.. men blir aldri brukt.. mye mer morro med MCD 1:5 bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Det var sykt stilige biler! Hvor får du kjøpt resten av delene man trenger til denne bilen? Er det noe vanskelig å sette dem sammen? Der jeg bestilte ifra, fulgte alt med. Uten om servo, mottaker og radio. Relativt enkle og skru sammen, sålenge man bruker huet litt. Mye små pirk her og der, men går fint. ANBEFALER alle som kjøper dette og kjøpe nye lagre, kulelagre, da de som følger med er bare tull.. Får du kjøpt servo radio og motager på samme sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Noen kan jo kjøpe min 1:8 bensin bil hvis di vil M3 E46 GTR Hadde den med på Våler å kjørte litt der, hvis noen fikk det med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg har en Miniz M3 gtr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Noen kan jo kjøpe min 1:8 bensin bil hvis di vil M3 E46 GTR Hadde den med på Våler å kjørte litt der, hvis noen fikk det med seg. går denne godt da? er det en kyosho bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå