Padi Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Halla. Skal til med å kjøpe en e36 325i 1992 mod. Bilen er kjørt 240000km og ser ellers fin ut. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen tips og råd på hva jeg skal se etter nå jeg skal prøve bilen. Samt hva som pleier og være slitedeler som må skiftes. En kan også komme med generelle tips og råd om e36 bilene. Det er denne bilen jeg lurer på. Glenn
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E36/
jansson Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 fin bil ..men husk at den har gått langt vis du har tenkt til og ha den noen år
Padi Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Takk for svar. Er det noen andre som også har noen meninger...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Rust på bremse og drivstoffrør spesielt ved tank. Rust i innfesting bakstilling. Tilstand på foringer og bærekuler. Lekkasje motor, tannstang,diff og girkasse. Rust i nedkant dører frem og bakside. Tilstand på det elektriske system. Dokumentasjon. Dette mener jeg er viktige ting fordi de er dyre å reparere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå