jonasdavidsen Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 bestilt en del deler fra koed.no.. syns det en bra side med bra priser:) tenkte jeg skulle vente med å montere delene før jeg setter bilen i garasjen for vintern...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 nå fikk jeg bremseneskivene og lyktene, + blinklys:) syns det ble veldig bra:) men mangler sort nyre... får kjøpt meg det snart:)montering
DRIFTER Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Gratulerer med M3 drømmer om en jeg også...blir bra med sorte nyrer
Dan Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Ble bra det der. Syns du skal beholde den sånn jeg
jonasdavidsen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 blir BBS rs. blir vell 9.5" bak og 8.5" foran.. RS
jonasdavidsen Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 jeg å en kompis photoshoppa bilen min for første gang idag.. kult å lære seg litt:) slik ble det.. gull eller kromma?:S begge ser helt rått ut
Superbeetle Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Pen bil Kult med rød bil og sorte detaljer.. Jeg syntes det var finest med krom senter evt koksgrått..
jonasdavidsen Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 jeg er enig med dere, blankpolerte er råest:D skal ikke ha de speila svarte heller, kanskje svarte DTM speil:)
R Andersen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer med fin E30 M3! Hvis du er ute etter deler til bilen, så se i min profil...
Ludvigzen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Gratulerer med et meget pent eksemplar av en E30 M3! synes du skal gå for krom felgene! Passer best til rød bil!
Stramvaier Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Rød bil kan ikke ha gull senter, du må enten ha mørk grå farge eller så må du ha krom. de blir det sånn som det skal være. hehe
jonasdavidsen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 ja skla nok ha polerrt krom,.,, men kult på bilde med gukk senter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå