onmymind Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Fantastisk fin bil! Blir helt misunnelig... Kos deg
ost_ost_89 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Veldig pen bil du har Du skal ikke gå for gunmetal med polert kant da? Det tror jeg hadde blitt digg
Marius_e30 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 syntes bilen passet fint med gull-senter, skiller seg litt ut og frisker litt opp i forhold til helt vanlig sølv=) veldig pen bil du har...
Larsinnj Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Gunmetall er vel en relativ mørk gråfarge om jeg ikke tar helt feil?
jonasdavidsen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 95 % sikker på at det blir krom, ikke grå som på det bilde:) sparer som faen nå holder på med fagprøve nå så blir bedre lønn hvis alt går etter planen:) tenkt jeg skulle betille fra felgen-garage.de... dere vet ikke om noen bedre/billigere sider?
jonasdavidsen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 jeg har tenkt til å slette denne tråden, passer bedre på bilder/show.. men skjønner f... ikke hvordan jeg gjør det?
///FredriK.S Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Trokke det går... må bare vente til den forsvinner.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå