aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg har en 99 modell 323Ci og har nå fått subframe disaster! Det er en sprekk i gulvet ved det bakre festet på bakstillingen på førerside.. Autozentrum Økern har opprettet sak på det og jeg hører fra de når det er klart. Det er 10 års garanti på det problemet der.. Noen fler som har opplevd sub-frame disaster?
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 dette er jo ett kjent problem på de litt motorsterke e46'ene, har "bare" en 320 selv, men fykter fortsatt at problemet kan oppstå på min. får ta en sjekk. blir det noe problem på garantien om man kjører senka bil tro?
Azeton Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Mente at jeg leste om en annen som hadde det samme problemet på sin E46 her på bimmers. Det er en stund siden, men han fikk det på garantien ihvertfall. Var vistnok en 328.. Kan det ha vært crzwiz eller noe?
aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Burde jo ikke bli det.. For gulvet skal ikke revne selv om man har senka bil
Azeton Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51461&highlight=subframe Jeg fant
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 hvor stor er denne sprekken? er det sånn å forstå at den er rundt festene til diffen?
aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Sprekken er nå 3-4 cm lang på min, men det varierer nok veldig fra bil til bil og om hvor langt sprekkeprosessen har kommet! Det sitter 4 foringer som fester bakstillinga til karosseriet. Det er den bakerste på førersiden på min som har sprekt.
MariusW Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hvordan merkes det på bilen? Blir det høye klakkelyder som er merkbare som i denne filmen?: http://video.google.com/videoplay?docid ... 8066992482
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 ringte trondrud bil i fredrikstad nå. de sa at dette var ett problem de var kjent med, men det var ingen utvidet garanti på dette..
diesel_luring Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 på min så virket det som hele høye side løsnet, og ja det kom en syk lyd på humper og ved gasspådrag. selv om de sier at det ikke er utvidet på denne fikk jeg beskjed om at det alltid gikk igjennom.
Simen! Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Ser man denne sprekken fra under bilen eller?? har ikke bilder? vert fint å sett, om man skal kjøpe seg en e46 en gang
aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Ja du ser den under bilen! Se rundt de 4 festene tilbakstillingen der de er skrudd fast til karisserigulvet via foringer.
speedtouch Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Det er jo helt sykt at det finnes slike feil på så nye bmwer. Har netopp gått til innkjøp av 330ci selv, men trudde da jeg skulle være fritatt fra slikt tull når man kjøper såpass nytt. Slikt skjer jo f.eks alldrig på en e30 som er over 20 år gammel nå, så dette er jo helt latterlig av et bilkonsern som bmw... Så dette er en sprekk i gulvet som må sveises dette da? det blir jo alldrig like bra igjenn.... Og dette er noe man kan forvente seg etter en stund om man frisker på litt med en 330ci ?
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 er jo ekstremt få tilfeller av dette her da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå