aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Selger min TomTom Go910 grunnet oppgradering til nyeste modell! Dette er den beste GPS jeg har hatt! Kontinuerlig oppdatert fotoboksbase for hele skandinavia lastes ned og legges enkelt inn fra tom-tom forumet til Nystøl. Det følger med fjernkontroll (Overraskende praktisk og digg å bruke) som er radiostyrt og ikke IR styrt. Ekstern kabletmikrofon til Handsfreefunksjonen (som kobles opp til mobilen din via bluetooth). Se mer info nedenfor. Har kvittering. Kjøpt 02.04.2007 for kr. 4.295,- Førstemann med bud på kr. 2.500,- får denne! Frakt inkludert. Link til test: http://www.dingz.no/php/art.php?id=304735 Konklusjon. Tross et par minuser gir vi 910 full kjøpsanbefaling for alle med fet lommebok. Prisen er nemlig drøy, og ligger fra 6.400 til 7.000 avhengig av hvor du kjøper den. Dimensjoner Bredde 11.2 cm Dybde 6.6 cm Høyde 8.1 cm Vekt 340 g GPS System Anbefalt bruk: For kjøretøy Konnektivitet: USB GPS-funksjoner /- tjenester: Hastighet på bilen Tale: Navigeringsinstruksjoner Antenne: Innebygd Funksjoner: Innebygget HDD, TomTom PLUS klar, håndfritt anrop via Blluetooth, innebygget mikrofon, innebygd høyttaler, TomTom PLUS klar (via Bluetooth) Innebygget minne: 64 MB + 20GB Harddisk Kart inkludert: Danmark, Sverige, Norge, Italia, Canada, USA, Finland, Sveits, Østerrike, Spania, Portugal, Belgia, Frankrike, Tyskland, Luxembourg, Nederland, Tsjekkia, Alaska, Polen, Puerto Rico, Storbritannia, Hawaii, Ungarn, Slovakia Navigering Reisekalkulator, Unngå bomveier, hurtig/kort rute Innebygd display Type: LCD - widescreen Bildeoppløsning: 480 x 272 Diagnonal størrelse: 4" Fargestøtte: Farge Egenskaper: Berøringsskjerm Digitalspiller Digitalspiller: Ja Støttede formater: MP3 Koblinger Koplingstype: USB Batteri Teknologi: Litiumion Levetid (inntil): 4 time® Diverse Tilleggsutstyr inkludert: Strømadapter for bil, monteringsbrakett, bæreveske, fjernkontroll, frontruteholder, mikrofon, lydkabel
MariusW Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 ja... 6-7000 kr avhengig av hvor du kjøper den.. I 2006. Go930 koster 3k5 ny i dag. Hvor mye tenkte du å få for 910 brukt?
heineoen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Men GO930 har ikke 20gb harddisk Hatt 910 selv.. Ett smykke
MariusW Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 hmmm harddisk sier du Min har ikke harddisk og jeg var rimelig sikker på at jeg hadde 910... Må få sjekket dette når jeg kommer hjem. Ignorer min første post Lykke til med salget =)
aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Da er første post oppdatert med mer info+bilder og prisantydning
aloebiz.net Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Notert! Men det er litt i laveste laget
aloebiz.net Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 bumpetibump! Flere som vil gi bud? Dette er en superrå GPS! Men teknofil som jeg er vil jeg ha det nyeste
aloebiz.net Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Er vel egentlig like langt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå