ehrnst Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 husk at bilen må mappes på et vis etter mods som dette da. Spes med tanke på dysebytte. Enten med custom chip eller nytt sprut. pure-pf.com har nye fjærer. Vanosen peller du bare av når du tar av toppen. Du får kjøpt sånne "vanos block off plates" i statene bla. tipper turner motorsport har disse
Øyvind L. Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Ser noen selger chip til vanos, men vet ikke hva den gjør.. Alle jeg har snakket med som driver å trimmer S motorer sier at vanos må vekk hvis du skal ha kvasse kammer å mye turtall. Mine dyser holdt til 302hk ved 6500omdr før de begynnte å gå tomme med originalt bensintrykk. Da ble den justert slik at den ikke gikk magert. Stiller du den magert så kan du dra mere turtall, men da forsvinner effekten. Det er erfaringen jeg har ifra min motor med datasprut.
Farrukh M Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 ok. da blir det ingen vanos! men mener dere at org dyser skal holde lenge nok?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 S50 kammer vil fungere på M50, men krever gjerne de doble ventilfjærene fra Non-vanos og du skal ligge på turtall. Noe jeg regner lite sannsynlig da du kjører autolat. Bedre alternativ er US M3 kammer kanskje. Bilen vil bli rykkete og vanskelig på tomgangen, men programvare vil hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå