Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E39 er nå en modell som har vært en del år på markedet. Er det noen svakheter, feil, punkter mht rust som man bør være oppmerksom på? Åssen er de elektriske componenter på denne mod? Hørte blant annet at det var noe stag forran og bak som måtte skiftes etterhvert. Noen som har erfaring på dette?

Skrevet

stag og slik er slitedeler siden det er en meget tung bil og sett det opp mot kjørestilen så får du noe som må byttes, ellers er det jo sinnsykt mye stoff rundt akkurat E39 og at de ruster som bare det på grunn av dårlig behandling fra fabrikk.

Skrevet

Nå må jeg si jeg begynner og bli veldig usikker. Bestilte meg en 2001 mod 525ia i all hast før jeg dro på jobb i norsjøen. Blir lev i mitten av okt. Så om det er touring eller sedan vet jeg ikke. Hva er forskjell?? Litt flaut dette..

Skrevet
Nå må jeg si jeg begynner og bli veldig usikker. Bestilte meg en 2001 mod 525ia i all hast før jeg dro på jobb i norsjøen. Blir lev i mitten av okt. Så om det er touring eller sedan vet jeg ikke. Hva er forskjell?? Litt flaut dette..

?

Skrevet

Sedan er jo sedan(4dørs), touring er stasjonsvogn. Tror ikke du skal bli noe særlig usikker, det er kjempe gode biler til tross for den rusten som kan være der, sier ikke at det er på alle, for er jo mange e39 som ikke har disse problemene, men er som sagt en del da.

Skrevet

Ja, der ser man. Har ikke hatt BMW på noen år nå så jeg begynte og lure på om bmw brukte touring på det andre bilmerker kaller combi. Nei, dette er en 4 dørs sedan. Skulle være godt pakka med utstyr. Kommer fra tyskeland så jeg har bare sett bilde. Blir spenndende.

Skrevet

De bildene som var tatt var med ett dårlig mob kamera, men den skulle være strøken så det gjenstår å se. Fikk den fargen (sort) og det utstyret jeg ønsket så det var jo bra. Bilde får vente til jeg har tatt noe med et ordntlig kamera:-)

Skrevet

Nei, kom i hvertfall ikke frem på utstyrslista men facelift var det. Kom vel i 01 det?

Skrevet

kom vel i 3dje eller 9ende måned om jeg ikke husker helt feil! Kjørt en slik en med manuell tidligere, var gladere og gladere for hver tilbakelagte km ettersom jeg tidligere bare hadde kjørt en nissan primera mens min e34 var på bukk!

Skrevet

Ja, har alltid ment at BMW er kjøremaskiner. Nå var siste bil min Mercedes så det blir vel ikke den store forskjellen.

Skrevet
Ja, har alltid ment at BMW er kjøremaskiner. Nå var siste bil min Mercedes så det blir vel ikke den store forskjellen.

Bedre komfor og du Gliser mer :wink:

Når du kjører rette merket :D

Skrevet

Joda, man får vel snu kappa etter vinden. Har hatt BMW tidligere så valget var ikke vanskelig. Men, jeg sverger til bensin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...