Gå til innhold

Vannlekkasje på gulvet fremme, passasjerside!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vannlekkasje i bilen som gjør at det legger seg vann i gulvet på passasjersiden fremme.

Finner ikke ut hvor vannet kommer seg inn...

Noen som kan ha ein ìde? Gi gjerne dumbass forklaringer :shock:

99 E46 320i Sedan.

Skrevet

Hvis folien bak dørtrekket er defekt vill vann følge dørtrekket inn i bilen.

Dette er ikke et ukjent problem hvis du har modifiserte høytalere.

sjekk om teppet er vått opp langs kanalen ved døra.

Skrevet
Hvis folien bak dørtrekket er defekt vill vann følge dørtrekket inn i bilen.

Dette er ikke et ukjent problem hvis du har modifiserte høytalere.

sjekk om teppet er vått opp langs kanalen ved døra.

Har ikkje modifiserte høytalere så vidt eg veit, og har kjent langs kanalen ved døra, og det virker ikkje som det har kommet noe vann derfra.

Det som er litt rart er at det bare er vått på gulvet, har ikke funnet noe fuktighet langs sidene rundt gulvet... Så lurer en del på hvor det kommer fra..

Skrevet

Kan være defekt varmeregister.. Men da lukter du det kjapt. Dessuten ville du vel merka det på vannforbruket :)

Skrevet

Jeg har også et problem med at det blir svømmebaseng på pasasjersiden forran når det regner ute. Jeg ar også lagt merke til at vannet renner ned på hanskerommet og over høytalerdekselet, men jeg klarer ikke helt å finne ut hvor det kommer fra. Jeg trodde først at det kom inn mellom frontruta og pakningen da den hadde sluppet fra ruta og det ikke var tett der, men jeg tror jeg fikk det tett med tech7, men det blir fortsatt svømmebasseng på gulvet mitt. Jeg begyner å bli ganske lei av dette nå, så det hadde vært fint med noen ideer.

Jeg har takluke og hadde før problemer med at når det regnet ble taktrekket mitt vått, men etter at jeg staket opp dreneringene ble jeg kvitt dette problemet. Jeg har prøvd å helle vann ned i dreneringene og det ser ut til at det ikke kommer vann inn i bilen på den måten heller.

Skrevet

Trådstarter burde sjekke denne, jeg renset denne og den var helt full av dritt, men det hjalp ikke på problemet mitt. Vannet kommer ikke fra det området heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...