Spiritus Sancti Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Vurderes solgt. 200336km Sportseter i grått stoff Sentrallås Service hefte Takluke Blitt kjørt 3500km i mitt eie siden nov 2006. Ikke vinterkjørt mens jeg har eid den. Følger med piggfrie dekk på 15" stålfelger. Som fulgte med en vinterbil jeg hadde i fjord. Ene vinterfelgen er bulket litt, men følger evt med ny felg. Mods som er gjort, Infinity bredding bak, valset max foran. Bad look panser. M3 speil med blinklys. Svarte/røde baklykter. Orginale frontlykter med ccfl ringer. Orginal m tech frontfanger. Kercher leppe. M tech bakfanger som er breddet til å passe skjermbredderene. M3 sideskjørt. Rondell d58 i 10 og 8,5x18" Gitter i frontfanger er montert etter bildene er tatt. Lakkert svart med røde flakes fra house of color. Rieger infinity vinge. Senket 40mm. M tech sidelister. Følger med 2x12" rockford fosgate bassere. En forsterker til å drive basserene. 6x9 i hattehylla. 5,25 i kickpanel. Cdspilleren og xplod forterkeren følger ikke med desverre. EU-ok 29.10-2007, skal inn i 30/09-2009 Nytt batteri. Sprekk på 2-3 cm ved den ene hjulbua bak (nesten ikke synlig) Dtm bakpotte, faktisk ganske rå lyd! Det følger med røde flakes og klarlakk hvis evt kjøper skal lakke opp noe el. Prisantydning: 65000,- Selges 5000 mindre uten felgene. Bilen skal vaskes skikkelig og poleres før evt handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Bumpeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 70000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 du har budet mitt:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Selg e30'n din og legg til 35000 så er bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 kan jeg spør hvor mye modsene har kostet? er et veldig rått bygg dette. stylingen er dominant og man skal være forsiktig for å ikke overdrive, men dette er meget gjennomført på en måte som drar det vekk fra harryfaktoren og mer over på tøft/rått. sorry for litt OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er ikke sikker på eksakt beløp.. Men kan tenke meg noe som 70-80k.. Takk for ros:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Vinga bak gjør at den ser ut som en handlevogn =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Vinga bak gjør at den ser ut som en handlevogn =) Haha, tok du deg nær av at jeg syntes den stygge passaten din var så stygg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 pris får bare felgene? åssen er dekkene og merke? Fortell litt om felgene.. evt skader\skrap osv Og vil de subbe med 40-30 senk på e36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 pris får bare felgene?åssen er dekkene og merke? Fortell litt om felgene.. evt skader\skrap osv Og vil de subbe med 40-30 senk på e36 coupe? Mener det er 5-serie innpress iallefall.. Så subbe vil dem nok gjøre uansett.. Denne dimensjonen på dekk/felg subber på e36 selv hvis det er riktig innpress også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Felgene er nok ikke til salgs.. Bilen kan selges uten felger. Felger kan ikke selges uten bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 BUMOP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Bump, SKAL VEKK! Pris kan disk ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Billig ved hurtig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg