Ørjan_S Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 skal seff ikke belastes kunde hvis det er etseriøst verksted.progman31.1sa du? Fint at vi er enig på en lørdagskveld som dette Ja, jeg kunne tenkt meg en kopi av 31.1
LarsGøran Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hvordan får jeg sjekket hva slags softwareversjon jeg har?
trex Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Tenkte bare nevne at jeg tok softwareoppgradering på min E60 i går, og det kostet 2500,- inkl. mva hos Stenshagen Bil i Lillestrøm. En snau ukes ventetid. Jeg fikk versjon 31.1, samt at de forandret språket på talestyringen fra tysk til engelsk. Alt gikk smertefritt, leverte bilen før jeg dro på jobb, og hentet den når jeg kom tilbake. Tommy.
Hofmeister-Knick Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Girkassa funker strøkent og klimaanlegget også etter denne oppdateringen. Tenker du hadde denne feilen: http://www.bmwtis.com/tsb/bulletins/bul ... 40305g.htm Hvor mye tok Tronrud for SW-update den jobben egentlig? Har brukt de litt jeg også, bra service men har ikke overbevist meg innen kunnskap og logistikk.
520ia Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Girkassa funker strøkent og klimaanlegget også etter denne oppdateringen. Tenker du hadde denne feilen: http://www.bmwtis.com/tsb/bulletins/bul ... 40305g.htm Hvor mye tok Tronrud for SW-update den jobben egentlig? Har brukt de litt jeg også, bra service men har ikke overbevist meg innen kunnskap og logistikk. Hei! Ser ut som det var feilen ja, jeg betalte 2200 for SW-update, i prisen ligger også endring fra tysk til engelsk tale i talestyringen.
antiloop Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Det er rett og slett en skam å måtte betale for en Software/firmware oppdatering..
Hofmeister-Knick Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Det er rett og slett en skam å måtte betale for en Software/firmware oppdatering.. Hvorfor det? Er ikke gratis hverken å installere eller utvikle software. Videre er det jo slik at det (som regel) ikke trengs en update for at bilen skal funke som opprinnelig. I 2006 kom jo start/stopp knapp, det har ikke jeg i min. Kan jeg gå til BMW å kreve å få dette:?:
antiloop Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Nå har det seg sånn at jeg er hjemmekino freak og har hatt flere projektorer fra flere produsenter. Når det kommer firmware oppdateringer som gjør at produktet blir bedre så har dette vært gratis. Dette gjelder produkter fra 10000,- - 70000,-. Sender bare produktet til Anovo i oslo og de gjør det gratis og frakt begge veier betales også av de. Da synes jeg det er rart at bilforhandlere skal være så mye annerledes på kundeservice.
antiloop Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Det er rett og slett en skam å måtte betale for en Software/firmware oppdatering.. Hvorfor det? Er ikke gratis hverken å installere eller utvikle software. Videre er det jo slik at det (som regel) ikke trengs en update for at bilen skal funke som opprinnelig. I 2006 kom jo start/stopp knapp, det har ikke jeg i min. Kan jeg gå til BMW å kreve å få dette:?: En startknapp er jo en fysisk sak så det blir vel noe annet..
Aakenes Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Det er rett og slett en skam å måtte betale for en Software/firmware oppdatering.. Hvorfor det? Er ikke gratis hverken å installere eller utvikle software. Videre er det jo slik at det (som regel) ikke trengs en update for at bilen skal funke som opprinnelig. I 2006 kom jo start/stopp knapp, det har ikke jeg i min. Kan jeg gå til BMW å kreve å få dette:?: Jeg jobber som mekaniker på lastebiler. vi tar ikke en krone fra kunde for og oppdatere programvare på bilen, oppdatering er fordi bilen skal ungå skader på f.eks girkasser motorer osv. det er fabrikken som tar på seg den kostnaden der! De tjener flust av penger. er ikke gratis for Microsoft og utvikle oppdateringer heller men de tar ikke penger for det heller.. man betaler da streng talt litt mer for en bil i forhold til programvare til pc. Noe man kaller service som skulle vært en selvfølge at bilen blir oppdatert når bilen er på verksted eller kunde ber om det.-.
titansølv Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Gjør en softwareoppdatering at spilleren i dashbordet leser mp3filer?
me61 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Gjør en softwareoppdatering at spilleren i dashbordet leser mp3filer? Jeg tror den gjør det. Noen som kan bekrefte / avkrefte om dette vil gi mp3 tilgang på cd?
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Man kan huke av i f.eks en BMWtester at spilleren skal lese av mp3 filer.
brumle Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Gjør en softwareoppdatering at spilleren i dashbordet leser mp3filer? Jeg tror den gjør det. Noen som kan bekrefte / avkrefte om dette vil gi mp3 tilgang på cd? Etter softwareoppdatering sommer 2011 kunne spilleren plutselig spille mp3plater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå