520ia Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hei! Noen som kan fortelle meg hvordan talestyringen av telefon skal virke. Når jeg ber om telefonbook, får jeg beskjeden telefonbook is empty, og det er den jo ikke. Når jeg sier deal number, og sier det så kommer jeg ikke videre. skal nummeret jeg sier komme opp i displayet noe sted ? Jeg har Sony Ericsson tlf og overfører via bluetooth.
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 aner ikke hvordan det funker, men forsøk dial number se om hun forstår det! Ihvertfall så må det vel aktiveres med knappen på rattet? Hadde vært kjekt å få utredet hvordan man gjør det, en gang begynte plutselig en damestemme og snakke om noe telefongreier. kom sikkert borti en knapp eller noe.
520ia Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg sier dial number og får beskjed om og si nummeret, alt fungerer så langt, damestemmen gjentar nummeret jeg sier. Men jeg klarer ikke og få ringt etter at hele mummeret er sagt. Hvis jeg sier last number så ringer den opp siste oppringte nummer så det er ok. Skal talestyringen virke på noe annet eks navigasjon, radio ?
skillbill Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 den skal styre store deler av iDriven! telefon, navi, lyd/musikk...
Chris A Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Du må snakke tydelig, med litt tysk sleng.. trykk knappen for talestyring, deretter hører du et pip, si feks. cd, klima etc. deretter feks. cd 1, damen repeterer da det du sier. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå