Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel Håvard. Det kommer en dag, der du er nødt til å velge hvilke du ønsker skal snu seg etter bilen din.. Oppskriften på suksess innenfor bmw-miljøet er HELT anderledes enn oppskriften for suksess hos rånere/fjortisser (sier ikke at de som liker fargen ovenfor er råner/fjortiss, men dere skjønner hvor jeg vil hen. Vi snakker to ytterkanter). Skal du gjøre virkelig suksess, trenger du å legge deg midt på linja mellom disse to, noe som er ekstremt vanskelig, men som man har flere eksempler på bare her inne på forumet..

Jeg er ikke så sikker på at jeg liker fargen slik den er presentert ovenfor. At "ingen" har den er vel ikke så å så alltid "for the good?"..Det er ikke nødvendigvis alltid feil å bruke farger som er godt oppbrukt, sålenge den kompletterer bilen.. Fargen er også en ting du ikke ønsker å bomme på, da dette er førsteinntrykket, og kan både skjule skavanker, og fremheve detaljer, alt etter hvordan du bruker den.

Tenk godt over valgene dine, da valgene dine i en slik prosess mer eller mindre definerer hvilke treff du ønsker å reise på.. Og hva du vil gjøre med din bil, urørt E30 eller ei, det er helt opp til degselv, men det kan jo hende det er lettere og billigere å kjøpe noe som er ferdig, og selge denne til noen som ikke vil skru no på den?

Men så er det det Kevin, at siden bilen først skal lakkeres, og jeg vil bygge noe unikt!

Hvorfor ikke prøve noe nytt, istedet for og gå samme gamle veien som "alle de andre" .

Jeg vil ikke være han som har samme farge på bilen som resten av verden.

Vil skille meg ut, lage et blikkfang enten det kommer konstruktiv eller positiv kritikk :)

Lage en "Headturner".

Mye forskjellige meninger her, og det er jo bra, det.

Jeg liker planene dine. Hvis det er slik du vil ha e30'n din, så gjør du den slik!

Ikke slik "folket" vil at den skal være. Her har du et TOPP utgangspunkt, Håvard, og bilen er din, og du kan gjøre akkurat som du vil med den. Dette blir noe helt annet enn andre biler som er opp-lakkerte og ser nye ut på utsiden, men så står det 300'000+km i speedo'n.

Hvorfor i all verden må alt være så originalt og kjedelig? Ikke at e30 er kjedelig uansett, men det må da gå an å skille seg ut uten at alle strømmer til for å slenge det i trynet på eier hvor grusomt han "ødelegger" bilen sin. Han ødelegger den da ikke, han har endelig funnet seg et PERFEKT utgangspunkt til å lage den bilen han "alltid" har hatt lyst på!

Ja, senk og felger er nok, det, for å gjøre en e30 rålekker. Men hadde jeg sett denne langs vegen (slik den skal bil) så hadde jeg siklet tunga av meg! Og hvis jeg i tillegg hadde visst hvor god stand den virkelig er i, først DA hadde inntrykket av bilen blitt realitet ;)

Å ødelegge en e30 er å putte på japse-vinge og rieger-styling eller lignende. Dette derimot er bare å gjøre et perfekt utgangspunkt til en drømmebil.

Og for å si litt om fargen, så syns jeg det er artig å se noen gå for noe annet enn sort eller blått!

Helt rått, stå på! :)

Tusen takk, varmer at det forsatt finnes noen som ikke er orginalpolizeei.

Jeg tror det kan bli utrolig bra, og fargen på bildet er ikke den jeg skal ha.

Fargen på bilde er bare GUL.

Men jeg skal gå for en litt annerledes gul-farge ;)

Men bare for og sprite opp litt her.

Nye felger er straks på vei. Ta en titt da vell ;)

23bibl6q.jpg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Daaamn! RS`ere jo! Faen, har egentlig jævlig lyst på det selv jeg, det er bare så overfeite hjul altså :) 8,5X16" ?

Skrevet

Det er kremen av kremen! Rett og slett :D

De er:

4x100

8x16 ET15 foran

9x16 ET15 bak :)

De skal ikke være i mitt eierskap så alt for lenge.

De fortjener en grom bil når jeg skal ha nye! :)

Skrevet

Joda, disse skal du ha en stund så det så!!

Kommer til å bli ordentlig rått med kliss org e30, skamsenk og 16" rs [-o<

delicious

  • 1 month later...
Skrevet

Da har det skjedd litt siden sist !

Godkjent felger og senkesett.

Byttefelgertilgodkjenning.jpg

Godkjennesenk.jpg

Fått byttet til den store E30 diffen med 25% lamellsperre og ny Powerflex - foring.

Pbukk2.jpg

Nydiff1.jpg

Nydiff2.jpg

Kun en olje som gjelder. Castrol SAF - XJ.

Nydiffogolje.jpg

Nyoggammel1.jpg

Nyoggammel2.jpg

Nyoggammel4.jpg

Nyoggammel5.jpg

Nyoggammel6.jpg

Måtte også dreie pressverktøy til diff-foringa.

Pressverkty1.jpg

Pressverkty2.jpg

Underveis møtte jeg på et problem.

Problem2.jpg

Heldigvis var det bare mellomakslingen som hadde falt ut da vi tok ut den gamle diffen.

Da skal jeg snart igang med ribbing av bilen og hel-lakkering.

Må først kjøpe ny frontplate, en frontskjerm, et innsug, is-leppe, og alpina vinge.

Det var det for denne gang.

Skrevet

ser veldig bra ut detta Håvard, stå på! hvor godkjente du felgene og senkesettet? noen prob med å få det godkjent? skal til med det samme på min så derrfor jeg lurer ;)

Skrevet
ser veldig bra ut detta Håvard, stå på! hvor godkjente du felgene og senkesettet? noen prob med å få det godkjent? skal til med det samme på min så derrfor jeg lurer ;)

Gøy og høre :)

På Tynset!

Den beste kundeservicen jeg har fått noen gang.

Det gikk som smurt med meg faktisk :)

Skrevet

Ja, det er det bildet der bilen står under åpen himmel.

Men jeg hevet bilen noen CM.

Men jeg fikk vite at jeg kunne senke bilen 35 mm til foran og 25 mm bak : )

Skrevet

Okok :)

Skrev de inn høyden du godkjente den med også, eller kun selve senkesettet?

Ang. dekk- og felg dim, hva skrev de der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...