E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Det jeg tenker på også Skaff deg et lokale, hvis du ikke skal bruke bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Akkurat nå heller det mot en kjemperenovering av lakken og så salg av bilen. Har begynt å sikle på E90, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Neineineineinei! Ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Blir for det meste koserenovering håper jeg!Men man vet ALDRI med 19 år gamle biler vettu Don't do it. Nå kan du snakke om bilen, og selge den dersom du skulle ønske det, i god tro om at den er strøken. Så fort du skrur den fra hverandre er den verken urørt eller strøken anymore. Dukker alltid opp noe mig... Bilen er verdt mer slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har lyst til dette her Mads, vil bytte alt av slitedeler osv! Lakkere opp under også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Du får ikke lov, Håvard Lakkere med tektyl da i såfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Lakkere opp og så tectylere tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Når kommer du og henter 329`n a? Du ser ut som en kar som fortjener e-30`n min. Brenner du litt for disse bilene tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Når jeg kommer ? Kan sikkert komme i dag jeg! Men får dessverre ikke tatt den med meg Om jeg brenner ? Lidenskapen min for BMW E30 tror jeg ikke kan beskrives engang! Men hadde jeg hatt muligheten for og fått tak i bilen din hadde jeg jaggu gjort det på dagen! Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Bra! Den trenger et kjærlig hjem. Ikke hos noen som ødelegger den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 I'm the man! Svar på det jeg spurte om på i tråden din på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Du da e-30 gærning? Lufte litt planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Pen E30 du har LM`ene gjorde seg veldig Planer om samme på min når den bare blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Syns det ble greit, men sikler på mer kant. Men Som Tore sa, kanskje lufte litt planer... Jeg skal igjen prøve og godkjenne coiloversene mine, Så skal jeg : Bytte frontplate og div småting som luftekanaler osv. Montere IS-front. Sote ruter Mørke lamper framme og bak, xenon i alle front lamper. Så vurderer jeg hel lakkering av bilen. Blir en sjokk farge isåfall, enten så liker du den eller så hater du den. Uansett hva dere mener, jeg skal lakkere. Er trossalt min bil. Her er da en liten "Teaser" av bilen min photoshoppet i fargen jeg vurderer Og her er det slik jeg vil ha felga. Men blir diamantsort eller carbonsvart senter på felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Syntes faktiskt den fargen var litt kul med svart senter på felgene så passa faktiskt alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå