E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Hehe, glad du likte det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Kan bli drit tøft det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Ikke ødelegg bilen din Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Ødelegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Den er jo så å si perfekt som den er? (= Sleng ut automaten og bygg om til manuell istede. Min mening da, you can do whatever you like, yeeeeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 hun er fæl i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Orginal lakk ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Fæl? Definer fæl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Oj da.. Håper virkelig du ikke rører en skrue mer på den bilen, og for guds skyld, ikke lakk den i den fargen. Bilen ville jeg holdt så orginal som mulig! Kjøp deg heller noe annet du kan lakke i den fargen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Hvorfor sier du dette? "Håper virkelig du ikke rører en skrue mer på den bilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Er lakken fæl etter alle de idiotene du har lånt bort bilen til? Du lærer jo aldri så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Lakken er ikke bra på den, full av skavanker, ingen polish kan fikse opp det. Bilen er trossalt 20 år gammel. Nei Mads, "alle de idiotene" ? Kun en som har lånt den, det var 2 dager. Og han er en av mine beste venner. Anna enn det har det vært sjåfører for MEG. Noe jeg trengte da jeg bor langt faen i vold unna sivilisasjon, og vil møte folk. Da jeg var lappløs den tiden. Men lakken har alltid hatt skavanker som det blinde øyet ikke ser, men som eier ser hele tiden og irreterer seg grønn over. En skjerm skal byttes, frontplate skal byttes og ny IS-leppe skal monteres. Har også fått et juletilbud på hel-lakkering, så hvorfor ikke. Skal gå en annen vei enn mengden. SKAL skille meg ut. Negativ kritikk er like velkommern som positiv kritikk, det som er fint. Ingen mener det samme og det er jaggu bra, ellers hadde verden vært et kjedelig høl og traske rundt på. Ingen kan si åssen det blir før bilen står nylakkert og skrudd sammen. Jeg bare krysser fingra og håper alt går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Den er jo så å si perfekt som den er? (=Sleng ut automaten og bygg om til manuell istede. Min mening da, you can do whatever you like, yeeeeah Den er grei nå Skal gjøre den ferdig utvendig først. Så blir det mer drakraft etterhvert Ta det helt med ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Mer drakraft? Skal kjøpe turbo-kittet mitt da skjønner jeg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Gidder ikke å krangle med deg om dette (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå