E30Frelst Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Fin bil Ser jo riiimelig strøken ut ja Ang pris, så låg jo annonsen ganske lenge på autodb. Jeg vet iallefall hva den låg til der for noen uker siden Takk for kommentar ja, det veit du nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Skikkelig strøken E30! TSW felgene er bare å slenge på. Har sett bilder av den med felgene og den ser dritbra ut. Du mener det? Jeg har ikke sett det enda : / Jeg er i kontakt med et par personer angående BBS RS Fegler nå Gi meg en melding om rs felgene hvis du ikke skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Du kan jo alltids bare bestille et sett du og da han har flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har litt snax jeg vurderer og sette på bilen til våren Supersport 40/40 senk og M Tech matter : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Gratulerer med et flott eksemplar! Ser meget pen ut! Kjørte med Kyalami på caben min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Gratulerer med et flott eksemplar! Ser meget pen ut!Kjørte med Kyalami på caben min Tusen takk for det : ) Jeg har et grått senter på felgene mine jeg da : / det som gjør meg så usikker : s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Du kan jo alltids bare bestille et sett du og da han har flere Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Noen som har tips til et bra senkesett? Skal ha 8*16" BBS RS Foran og 9*16" bak! Bilen skal ikke banekjøres, kun vises fram, så et fint senkesett med litt komfort Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 gå bort vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nå gleder jeg meg til disse felgene ankommer : ) BBS RS 8*16" 9*16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg tror jeg har snuset litt på denne bilen selv. Hvis den har vært ute til salgs en god stund. Synes det virket veldig fin. Liker fargen veldig godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg tror jeg har snuset litt på denne bilen selv. Hvis den har vært ute til salgs en god stund. Synes det virket veldig fin. Liker fargen veldig godt også. Hehe, kan si at jeg veit du hadde kjøpt den om du hadde sett på den Takk for det : ) Vi sees vell på treff til sommeren? Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Vi sees garantert på treff til sommeren Blir artig å se den bilen der i virkeligheten. Se hva jeg gikk glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Vi sees garantert på treff til sommeren Blir artig å se den bilen der i virkeligheten. Se hva jeg gikk glipp av Herlig Jeg skal gi bilen din en klem fordi den er så NYDELIG ! Den er så vakker at det kan ikke beskrives engang! Skal ikke skryte på meg noe jeg, så du får dømme den selv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ref fra annonsen til en kar om en e30 325. Jepp, det stemmer. Fin bil dette, så du golfen som sto i garasjen da du hentet bilen da? =) Fikk nok ikke helt riktig tone med selger, da han begynte på prisen som lå ute, og bare gikk oppover. Og så skulle han bestemme seg i løpet av helga, og da hørte jeg ikke mer fra han. Så da lot jeg det ligge. Den lå som flere har nevnt ute til salgs lenge, men godt den endelig fikk fart på bena. Tenkte gå samme vei som deg. bare 60/40 senk. BBS RS i gull/sølv kant og leppespoiler på bagasjelokk. Smooth bil, bare bytt ut interiøret! Det er litt "gammel gubbe". denne bilen fortjener sort skinn! ...jeg også tror jeg veit hva du måtte ut med for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå