Teigen Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Var du én av de 3 som kom bort til oss, eller?Kan skrive under på at bilen til Håvard er nydelig! Damn Ikke mye å sette fingeren på der. Stemmer nok det ja:) Tipper det var DIGG å bytte ut Golfen med M-tech2'n! Skal dere kjøre fra Elverum til Vårmønstringa i Oslo 2. Mai eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Stemmer nok det ja:) Tipper det var DIGG å bytte ut Golfen med M-tech2'n! Skal dere kjøre fra Elverum til Vårmønstringa i Oslo 2. Mai eller? Det var ikke feil å få kjøre E30 igjen nei Japps, det skal vi! Være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Tusen takk for alle tilbake meldinger! Veldig hyggelig lesning for meg! Har den siste tiden vært ganske opptatt pga store forandringer i hverdagen min! Men jeg tenkte jeg kunne legge ut litt nye bilder, og litt mer lesestoff for dere! For en liten stund tilbake skulle jeg hente bilen min ut ifra vinterlagring og ta den med hjem og shine den til Valle Hovin Men på vei hjem ifra biltilsynet fikk jeg en telefon om at det var treff for Bimmers avdeling Hedmark/Oppland på Vikingskipet på Hamar! Så jeg kasta meg opp igjen til Koppang og henta bilen og kjørte som et svin sørover til Hamar! Da jeg ankom Hamar var treffet ferdig 10 min før jeg kom! Kommer dit med ushina og møkkete bil, og i tilleg for sent! Skikkelig heldig med den! Men det kom da et par bmw'er, så det ble litt råning i sentrum Så ble klokka fort litt sent og jeg og Tore (Torek) rulla tilbake til Elverum! Dagen etter møttes jeg og Tore for og vaske bil Et par bilder derifra og: SJEKK DET GLISET, men hadde vell vært like happy jeg og.. Hadde jeg bare hatt en M Tech 2 ! .............................................................................. Men her om dagen var jeg på Opel Elverum igjen og fikk gjort en meget stor forandring. FK Köenigsport ble montert! Her en noen bilder (Beklager den dårlige kvaliteten, men har ikke somla meg til og kjøpe speilrefleks enda): Da var vi av med hjula! Hadde du latt denne gutten boltre på dama de? Jeg gjorde i allefall det ^^, Han er i allefall effektiv Nye fjærbein montert foran! Og sånn ble det sèendes ut foran Det ble fort kveld, og bilen var ready to go! Det var alt for i dag, nå skal jeg opp og rense lakk og polere bilen klar for helga! Nytt inlegg meg nye bilder kommer over helga! Snakkes på Valle Hovin, ha en fortreffelig helg allesammen! LURER DU PÅ NOE SÅ RING ELLER SMS - 90 69 89 61 Med vennlig hilsen Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Det gjorde underverker for stuket Når får vi se bilder med de tøffe felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Ser veldig artig ut! Lite med E30 på treffet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Ser veldig artig ut! Lite med E30 på treffet eller? Det var bare oss to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Sinnsykt pen og velholdt E30.Den der må du ikke la noen lure av deg for en rimelig penge.den der er verd noen kroner misunner deg den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Tusen takk, synd jeg ikke får kjørt den mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Skulle gjerne ha kjøpt den, men den er litt for dyr for øyeblikket, og har automat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Tusen takk, synd jeg ikke får kjørt den mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Lappløs at the moment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hmmm... Det var kjedelig. Går du glipp av hele sommersesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Lappløs at the moment Lenge da? Kjedelig å miste den akkurat ved sessongstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hmmm... Det var kjedelig. Går du glipp av hele sommersesongen? Jeg mister dessverre hele sesongen ja 6-7 mnd mistet jeg den! Lappløs at the moment Lenge da? Kjedelig å miste den akkurat ved sessongstart Du kan ikke forestille deg det engang, livet mitt ble snudd på huet pga idioti! Her er et bilde jeg tok med mobilen her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Liten bilde update! Fikk lånt meg et speilrefleks, før jeg dro på Valle Hovin ! Her er noen bilder: Før polering: Under polering: Etter polering: og noen stemnings bilder.. ALLE BILDENE KOMMER I LØPET AV NATTEN! MÅTTE BARE UT OG DRIKKE FØRST!! Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå