Torek Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Ganske stilig bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Njaaa.. Jeg vet ikke helt jeg. Speilbildet i vinduene ødelegger alt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Hva skjer med felgene det ble preika så mye om? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hærli bil. huska når na bilen der lå til salgs. Den bilen der sikla eg milt sakt etter =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hærli bil. huska når na bilen der lå til salgs. Den bilen der sikla eg milt sakt etter =) Takk for det Skal vi bytte? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Nå vil vi ha bilder med felger i størrelse tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Skikkelig feite felger! Er det BBS LM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Snart lappen igjen nå, skiltene forsvinner straks og bilen skal mest sansynlig skrus i molelyler i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Har du mistanker om skjulte styggedommer siden den skal i biter? Eller er det bare koserenovering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Blir for det meste koserenovering håper jeg! Men man vet ALDRI med 19 år gamle biler vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Det er bestandig litt nervepirrende å begynne å løsne ting på E30'er, ja Man vet liksom aldri hva som dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Det er sant! Håper det er akkurat slik som jeg forventer Skal egentlig bare skru den i masse masse deler og vaske/lakkere/bytte slitedeler osv Syns a fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hadde jeg hatt en plass å stå, skulle jeg ha gitt min den samme behandlingen. Hadde vært artig med et lite vinterprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå