Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Ikke mer enn et par år siden han dro i fronten på en annen bil i en lokal tunell.Føreren av den andre bilen sliter ennå med senskadene. Det du sier her er egentlig symptomatisk; mange av dem som forårsaker skader har en kjent bakgrunn med risikoatferd, og veiene kunne vært tryggere for oss alle dersom de hadde blitt luket ut tidligere.
spz Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Her er min historie som jeg ønsker å dele Sterkt, satt her med en ganske stram klump i halsen en stund etter original artikkelen og så din historie
BreitBau Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg ønsket jo å skrive en historie, på en slik måte at folk kunne kjenne seg igjen, uten at det blir for "Bok" aktig.. Ser ut som om jeg greide det.. Og joda.. Historien er sterk den.. Var hinsides å måtte oppleve den også.. Det eneste som kan være værre er vel å miste sin livspartner alt for tidlig..
spz Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Jau, både "Idar" og din bror hadde sinnsykt flaks!
Rabies Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Det eneste som kan være værre er vel å miste sin livspartner alt for tidlig.. Egne barn er det værste... Ligger i menneskets natur. Jeg hadde i hvertfall kasta samboern min ut av vinduet hvis jeg MÅTTE velge mellom ho og dattera mi, og jeg vet at ho ville gjort det samme. Ikke at det er planer som går å svirrer i hue da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå