Ond Racing Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Er på 2X300WRMS Har aldri brukt den skal bare vekk for en 500 peng Sendes ikke, må hentes Fant noe mere bilstereo stæsj :
bmwhans Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 bytt overskriften din så får du kanskje noen seriøse henvendelser...
Ond Racing Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 bytt overskriften din så får du kanskje noen seriøse henvendelser... Neeei...tror de skjønner poenget de som er på dette forumet
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 bytt overskriften din så får du kanskje noen seriøse henvendelser... jaa, litt rar overskrift.
iNthe Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 var da en sinnsyk størrelse på den til å "bare" levere 2x300rms må være en gammel årsmodell?
Ond Racing Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke peiling på hvor gammal den er...må jo være billig for den som trenger en sånn til en sub eller noe? Har en Audison 4 kanaler liggende og som ser noe nyere ut, men den står det ikke noe effekt på men sitter en 60Amp sikring på den. Kan få begge for 1000kr..
deerepower Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 den drar sikkert litt vasse elementer godt ser ut som en sikkelig jævel hehe
cubetito Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke peiling på hvor gammal den er...må jo være billig for den som trenger en sånn til en sub eller noe?Har en Audison 4 kanaler liggende og som ser noe nyere ut, men den står det ikke noe effekt på men sitter en 60Amp sikring på den. Kan få begge for 1000kr.. tar dem jg hvis du kan møte meg. og dem funker som dem skal.
Ond Racing Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke peiling på hvor gammal den er...må jo være billig for den som trenger en sånn til en sub eller noe?Har en Audison 4 kanaler liggende og som ser noe nyere ut, men den står det ikke noe effekt på men sitter en 60Amp sikring på den. Kan få begge for 1000kr.. tar dem jg hvis du kan møte meg. og dem funker som dem skal. Har aldri prøvd dem, lå bak i en bil som jeg kjøpte for ei stund siden. Kan sikkert møte deg en plass nær Oslo. Ring meg eller send meg en mld på 91894771
Jealous_much Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 var da en sinnsyk størrelse på den til å "bare" levere 2x300rms må være en gammel årsmodell? Kanskje den faktisk er de watta den er oppgitt til. Ikke slik som alle andre oppererer med" "
///FredriK.S Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Forsterkeren er fra 1989... hahah, sant sant
Ond Racing Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Forsterkeren er fra 1989... hahah, sant sant Det er faan ikke noe å le av for det er bilen min og den har 750hk!!
Ond Racing Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Basskassene er 10" til info med tett kasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå