Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i slike tilfeller man skal gjøre med biltyver som de gjorde med hestetyver i USA på 1800 tallet. Finn nærmeste tre og sleng et rep over greina. Gjerne med kort fallengde.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fra småbarbarisk spøk til revolver.

Jeg håper mest av alt at bilen blir funnet og at du får dekket eventuelle tyveriskader på forsikring. Og hvis ikke så krysser vi fingrene for at forsikringsselskapet ikke skal behandle deg som kjeltring og gi deg et minimum med penger tilbake.

Slike ting er aldri hyggelig å oppleve. Ikke bare det at bilen er stjålet, men eventuelle personlige eiendeler, bilder, kontanter, røyk etc. du måtte ha i bilen da den ble stjålet.

Jeg kondolerer og ønsker deg lykke til. Kan hende bilen har vært brukt i et brekk og at den er blitt dumpet relativt uskadet.

Skrevet
Fra småbarbarisk spøk til revolver.

Jeg håper mest av alt at bilen blir funnet og at du får dekket eventuelle tyveriskader på forsikring. Og hvis ikke så krysser vi fingrene for at forsikringsselskapet ikke skal behandle deg som kjeltring og gi deg et minimum med penger tilbake.

Slike ting er aldri hyggelig å oppleve. Ikke bare det at bilen er stjålet, men eventuelle personlige eiendeler, bilder, kontanter, røyk etc. du måtte ha i bilen da den ble stjålet.

Jeg kondolerer og ønsker deg lykke til. Kan hende bilen har vært brukt i et brekk og at den er blitt dumpet relativt uskadet.

Nei detta er Faen meg ikke morrsomt,solgt sjela mi for den bilen der,var drømmen min som varte i 2mnd faen altså, har vert ute i dag og leita i 5 timer , kommer til og bli overlykkelig og gråte får jeg den igjen noelunde ok tilstand, sier igjen all info om bilen er vell motat, har også kontakter i Gatebilmiljøet som leter etter denna bilen ,

Skrevet

Nei detta er Faen meg ikke morrsomt,solgt sjela mi for den bilen der,var drømmen min som varte i 2mnd faen altså, har vert ute i dag og leita i 5 timer , kommer til og bli overlykkelig og gråte får jeg den igjen noelunde ok tilstand, sier igjen all info om bilen er vell motat, har også kontakter i Gatebilmiljøet som leter etter denna bilen ,

Nei nei nei. Det var ikke ment som å spøke over at du har mistet bilen din. Det er absolutt ingen spøk og jeg forstår godt hvorfor du nå er fly forbanna.

Skrevet

Nei nei nei. Det var ikke ment som å spøke over at du har mistet bilen din. Det er absolutt ingen spøk og jeg forstår godt hvorfor du nå er fly forbanna.

skjønte at du ikke spøket, men måtte berre få ut noe aggresjon av kroppen,

men stakars den fyren som har tatt den får jeg kloa i han.

Skrevet
Dem trodde vel dem stjal en M3 da.. med tanke på merket bak..

Me2

Det var jo det dem stjal da i og med at den mest sannsynlig blir plukket fra hverandre og solgt i deler. Kanskje i Bosnia, Sverige eller her på bimmers om en tid... Uansett er det altså orginale M3-deler som hadde stått i en orginal M3 også...

Lykke til med letingen. Forbanna skit..

Skrevet
Dem trodde vel dem stjal en M3 da.. med tanke på merket bak..

Me2

Det var jo det dem stjal da i og med at den mest sannsynlig blir plukket fra hverandre og solgt i deler. Kanskje i Bosnia, Sverige eller her på bimmers om en tid... Uansett er det altså orginale M3-deler som hadde stått i en orginal M3 også...

Lykke til med letingen. Forbanna skit..

Takker

Skrevet

nei har desverre ikke funet noe ut har vert og titta hos di gammle eigerene og fant ikke noe, er ganske frustrerende detta her

Skrevet

ikke kjekt å miste bilen sin slik. Min M3 cecotto ble stjålet i oslo for noen år siden. ble aldri funnet igjen. har ikke sett en M3 som ligner i norge enda ikke engang intriøret som var spes på den bilen.

kondolerer for tapet og håper for din skyld at den dukker oppigjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...