børge Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 den skaden i bakskjermen e verre enn den ser ut... heile bilen e skakk i ræva.. derfor bakskjermen har fått sæ ein smell .. å bilen e sinnsykt hard å dra ut igjen der..=) men prisen va jo veldi grei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 den skaden i bakskjermen e verre enn den ser ut... heile bilen e skakk i ræva.. derfor bakskjermen har fått sæ ein smell .. å bilen e sinnsykt hard å dra ut igjen der..=) men prisen va jo veldi grei... Mor di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 er skadene så store da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Bil markede har tatt pause. Om du ikke må selge så rett opp skaden og prøv igjen ved påske tider .Ikke så lett og få den bakskjermen 100... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Skadene er ikke store. Folk som Børge burde ikke uttale seg om biler de ikke har sett. Jeg har sett under bakfangeren det har ikke han. En lakkerer jeg snakket med skulle rette skaden og hellakere bilen for ca 20.000 hvis jeg gjorde skrujobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 trodde dette var en som hadde sett bilen jeg, men så lenge han ikke har det er det bare tull og utale seg slik, var noen som gjore det på min også som du sikkert husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Er som sakt ute etter ny bil. Kom over Alpinan som lå ute her og da ble bilen til dama nedprioritert. Så kom jeg over denne til veldig fin pris og det ble lys før og kjøpe to biler. Det jeg lurer på er om det blir kjøp om du kan få rettet skaden og lakert den før 20.000 kr? Her jeg bor så tar dem 35-40.000 kr før kun lakering. Så du får det jo veldig billigt da. Så hvis det er muligt så er jeg veldig interessert i bilen. Penger har banken, og dem får jeg. Har lånebevis til bil på 500.000 kr fra banken. Så to biler går fin fint det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Bilen selges billig for nettop å slippe dette da jeg ikke har tid eller plass lenger. Bilen blir nok dyrere enn 165.000 når den er nylakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Vel den bilen der er nok ikke skakk i ræva Børge, Skal nok litt mer til en den lille smellen han fikk for og få til det. Hilsen en som så når det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Vel den bilen der er nok ikke skakk i ræva Børge, Skal nok litt mer til en den lille smellen han fikk for og få til det. Hilsen en som så når det skjedde. Takker så mye for den kommentaren EvenS! Liker ikke å legge ut bil for salg her pga folk som tror de har peiling. Her er forresten bygge fra a til å: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=67330&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Syns det er rart denne ikke er solgt enda... Pen bil og hadde jeg ikke kjøpt coupe'en hadde jeg kjøpt den tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 jeg har faktisk kjørt denne bilen men da var den en 320:P skulle til og kjøpe den, men ble ikke noe av det, gjikk for dårlig ;P men no har jeg lyst på den "igjenn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Kunne tenkt meg en billig e30 som delbetaling. ikke touring og ikke m40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 cab da? med hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Skulle vell hatt skikkelig tak til vinters, men pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg