Gå til innhold

Bmw e36m3 solgt

Rogern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skadene er ikke store. Folk som Børge burde ikke uttale seg om biler de ikke har sett. Jeg har sett under bakfangeren det har ikke han.

En lakkerer jeg snakket med skulle rette skaden og hellakere bilen for ca 20.000 hvis jeg gjorde skrujobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som sakt ute etter ny bil. Kom over Alpinan som lå ute her og da ble bilen til dama nedprioritert. Så kom jeg over denne til veldig fin pris og det ble lys før og kjøpe to biler. Det jeg lurer på er om det blir kjøp om du kan få rettet skaden og lakert den før 20.000 kr? Her jeg bor så tar dem 35-40.000 kr før kun lakering. Så du får det jo veldig billigt da.

Så hvis det er muligt så er jeg veldig interessert i bilen. Penger har banken, og dem får jeg. Har lånebevis til bil på 500.000 kr fra banken. Så to biler går fin fint det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel den bilen der er nok ikke skakk i ræva Børge, Skal nok litt mer til en den lille smellen han fikk for og få til det. Hilsen en som så når det skjedde.

Takker så mye for den kommentaren EvenS! Liker ikke å legge ut bil for salg her pga folk som tror de har peiling.

Her er forresten bygge fra a til å:

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=67330&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...