Gå til innhold

Bmw e36m3 solgt

Rogern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok... Det er nok en skade der ja, men syntes ikke selv det ser så gale ut..

50 000 koster det sikkert ikke hvertfall.

Jeg hadde 75 000 i skade på en 328 coupe engang og det var MYYYYE verre enn det der.

Men du Roger, Virker alt som er ombygd? Tenker da ikke bare på motor, men ting som kjørecomputer, oljetemp måler airbager OSV...

Er bilen tight og fin og kjøre? Er det kaross eller bil som er 1994 mod? Hva med Km stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Det er nok en skade der ja, men syntes ikke selv det ser så gale ut..

50 000 koster det sikkert ikke hvertfall.

Jeg hadde 75 000 i skade på en 328 coupe engang og det var MYYYYE verre enn det der.

Men du Roger, Virker alt som er ombygd? Tenker da ikke bare på motor, men ting som kjørecomputer, oljetemp måler airbager OSV...

Er bilen tight og fin og kjøre? Er det kaross eller bil som er 1994 mod? Hva med Km stand?

Er en liten bulk over hjulbuen også ja. Bilen må ses, dette går det ikke an å diskutere over bilder.

Hele el-nettet er fra donorbilen så alt i kjørecomputer virker bortsett fra en pixefeil (er leselig)

Oljetempen ligger da originalt i nettet. Alle foringer er powerflex untatt stabstag foran, de passet ikke. Demperne har innstemplet 10/2006 på og fjærene er nye i sommer. Senker 25mm godkjent i vognkort.

Donorbilen var en 94-m3 med 170.000km på telleren. Den hadde hatt rådelagerhavari for noen år siden så "ny" motor ble satt inn som da hadde gått 125.000km. Forrige eier hadde kjørt 8000km på 4 år, så motoren har ikke gått langt

Karroseriet er 93 modell og er det eneste som er igjen av 320'en. Det hadde akkurat passert 300.000km da jeg startet ombyggingen.

Bilen ligger sykt godt på veien, er muligens litt for stiv men dette er en sportsbil. Draget og lyden må bare oppleves, den går 180km/t i 3 gir

Airbagen funker dvs lampa ble nullet ut på verksted etter ombyggingen. Bilen fikk også 4-hjulskontroll med det samme og indre og ytre styreledd ble byttet på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert finn.no da? av egen erfaring så er kundemassen og responsen mye mer seriøs enn autodb. Jeg hadde ihvertfall visst hvor jeg skulle lagt M3'en min ut for salg... du vil faktisk bli blandt de E36 M3'ene som ligger minst i pris...

Enig, har mye bedre erfaringer med finn.no kontra andre steder, så kanskje du har mer hell der :)

Og småtteri som pixelfeil i kj.computer er en kurant sak og fikse selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...