børge Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 lykke te me rettinga... skummelt å si at folk ikke har peiling vettu.. kan garantere det e ein skade som er taksta te 40--50 tusen på verksted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Ja tror nesten jeg må kondemnere den å selge den til deg for ett kyss i baken. Takk for dine supre innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Dette er altså skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Det lille greine rett over fangern? Isåfall, Børge: Hva er det som har smelt oppi skallen din? EDIT: Så nå at det var litt mer over lykta ja. Hvorfor er det der så vanskelig og rette ut? Det burde da ikke være noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 SE FOR FAEN OVER HJULBUENE.. ER ALLE STIEN DUMME HER INNE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Er det bulk over hjulbuen eller er det bare bilde som lyver litt... Jeg syntes ikke det ser ut som det er bulk der, men vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Se siste bilde i annonsa! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1951178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Ok... Det er nok en skade der ja, men syntes ikke selv det ser så gale ut.. 50 000 koster det sikkert ikke hvertfall. Jeg hadde 75 000 i skade på en 328 coupe engang og det var MYYYYE verre enn det der. Men du Roger, Virker alt som er ombygd? Tenker da ikke bare på motor, men ting som kjørecomputer, oljetemp måler airbager OSV... Er bilen tight og fin og kjøre? Er det kaross eller bil som er 1994 mod? Hva med Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Ok... Det er nok en skade der ja, men syntes ikke selv det ser så gale ut..50 000 koster det sikkert ikke hvertfall. Jeg hadde 75 000 i skade på en 328 coupe engang og det var MYYYYE verre enn det der. Men du Roger, Virker alt som er ombygd? Tenker da ikke bare på motor, men ting som kjørecomputer, oljetemp måler airbager OSV... Er bilen tight og fin og kjøre? Er det kaross eller bil som er 1994 mod? Hva med Km stand? Er en liten bulk over hjulbuen også ja. Bilen må ses, dette går det ikke an å diskutere over bilder. Hele el-nettet er fra donorbilen så alt i kjørecomputer virker bortsett fra en pixefeil (er leselig) Oljetempen ligger da originalt i nettet. Alle foringer er powerflex untatt stabstag foran, de passet ikke. Demperne har innstemplet 10/2006 på og fjærene er nye i sommer. Senker 25mm godkjent i vognkort. Donorbilen var en 94-m3 med 170.000km på telleren. Den hadde hatt rådelagerhavari for noen år siden så "ny" motor ble satt inn som da hadde gått 125.000km. Forrige eier hadde kjørt 8000km på 4 år, så motoren har ikke gått langt Karroseriet er 93 modell og er det eneste som er igjen av 320'en. Det hadde akkurat passert 300.000km da jeg startet ombyggingen. Bilen ligger sykt godt på veien, er muligens litt for stiv men dette er en sportsbil. Draget og lyden må bare oppleves, den går 180km/t i 3 gir Airbagen funker dvs lampa ble nullet ut på verksted etter ombyggingen. Bilen fikk også 4-hjulskontroll med det samme og indre og ytre styreledd ble byttet på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Du har ikke vurdert finn.no da? av egen erfaring så er kundemassen og responsen mye mer seriøs enn autodb. Jeg hadde ihvertfall visst hvor jeg skulle lagt M3'en min ut for salg... du vil faktisk bli blandt de E36 M3'ene som ligger minst i pris... Enig, har mye bedre erfaringer med finn.no kontra andre steder, så kanskje du har mer hell der Og småtteri som pixelfeil i kj.computer er en kurant sak og fikse selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 hva ligger budet på nå? serriøst intressert, men må snakke med banken først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Har fått 2 bud på 135.000 men dette er ingen budrunde. Bilen går for 145.00 ellers får den stå til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Bilder tatt idag. Vinterskoa er kommet på så den kan flyttes på. Bulk Flere bulker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hei Er du intrissert i mtech 2? eller er du bare ute etter en shabby e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 kan godt ta en strøken e30 opp til 50-60.000, men en strøken m-tech 2 er vell dyrere? Tar også en fixer-upper e30 i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg