Gå til innhold

rust sveising????? på billig måte, men bra:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en e 30 2dørs som jeg skullle ha bytta indre å ytre hjulbuer på.. noen som vet om noen.. eller kan sjøl hjelpe meg med detta? i akershus området... er den første bilen min jeg har kjørt på veien med med førerkort så har lyst til å ta vare på den:) er 325 i tilegg så det går greit bortover åsså hehe egentlig for fort for mista lappen i juli så skulle vell helst hatt en 316 for da er det ikkelike fristenes å trå på hehe

Skrevet

Min er erfaring er at billig rustsveising ikke er bra. Få et godkjent verksted til å gi deg en pris, og betal for kvalitet.

Gi deg selv noen minutter til å lese gjennom tråden din, og rett opp det værste grammatiske feilene, da får du kanskje litt bedre respons også...

Mvh.

Tommy

Skrevet

Noen punktum innimellom hjelper til at lesingen blir litt lettere :)

Gjør som Drturbo sier du, iallefall ta kontakt med noen som har gjort det før.

Er ikke så simpelt som å sveise inn ei plate i kanalen:P

Skrevet

å fytti rakker'n blir høgger'n tror jeg snart:P hørte med et opretnings firma nå å han trodde rundt 4 tusen per side for å bytte hjulbuer:S men dem limte dem i stedet for å sveise å det var vist mye bedre

Skrevet

Må nok ut med et par lapper pr side om du får noen til å gjøre det svart.

Kjøp/lån et sveiseappatat og prøv selv :)

Evt så kan du jo lime også. kjøp Sealbond karosserilim på norvatio.no 129kr tuben.

Skrevet

ja jeg har mig mag apparat jeg:P men tror ikke det er som å sveise et rusthull i gulvet liksom hehe ja så norvatio selger sånt lit ja... da spørr jeg om jobben kan kjøpe litt sånn tror relekta er forhandler av norvatio åsså så

Skrevet

Det er hos relekta du må bestille det ja, får ikke kjøpt av Norvatio direkte.

Kjøpte lim hos relekta i dag faktisk.

Er nok ikke bare bare å sveise hjulbue nei. Har laget en tråd her for en stund siden der jeg fikk mye info ang bytte av hjulebue,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...