Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Gratulere så my med nybil da Ole :wink:

Nydelig stykke Mesterwerke denne :D

Blir vel å vise frem den på fremtidige treff? (sommer`n seff)

Takk :)

er nå meninga å komme seg på treff til sommern ja, men først må det værste av uorginalt bort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen fått ny list på bakskjermen, ny innvendig innstigningslist, nytt org luftfilter, nye div deksler til plusspol uttaket i motorrommet samt at delene til å overhale gearoverføringen, oljefilter og nye luftkanaler til framfangeren har kommet :)

Funderer nå på hvor jeg skal få tak i olje til motorolje skift..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen fått ny list på bakskjermen, ny innvendig innstigningslist, nytt org luftfilter, nye div deksler til plusspol uttaket i motorrommet samt at delene til å overhale gearoverføringen, oljefilter og nye luftkanaler til framfangeren har kommet :)

Funderer nå på hvor jeg skal få tak i olje til motorolje skift..?

Mekonomen selger Castrol Edge 10-60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen fått ny list på bakskjermen, ny innvendig innstigningslist, nytt org luftfilter, nye div deksler til plusspol uttaket i motorrommet samt at delene til å overhale gearoverføringen, oljefilter og nye luftkanaler til framfangeren har kommet :)

Funderer nå på hvor jeg skal få tak i olje til motorolje skift..?

Mekonomen selger Castrol Edge 10-60

Aha :D

Det gjorde ting litt lettere, har flere mekonomen i nærområdet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen fått ny list på bakskjermen, ny innvendig innstigningslist, nytt org luftfilter, nye div deksler til plusspol uttaket i motorrommet samt at delene til å overhale gearoverføringen, oljefilter og nye luftkanaler til framfangeren har kommet :)

Funderer nå på hvor jeg skal få tak i olje til motorolje skift..?

Mekonomen selger Castrol Edge 10-60

Aha :D

Det gjorde ting litt lettere, har flere mekonomen i nærområdet her :)

Å flere av mekonomen avdelingene har rabattavtale med BMWCCN :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen fått ny list på bakskjermen, ny innvendig innstigningslist, nytt org luftfilter, nye div deksler til plusspol uttaket i motorrommet samt at delene til å overhale gearoverføringen, oljefilter og nye luftkanaler til framfangeren har kommet :)

Funderer nå på hvor jeg skal få tak i olje til motorolje skift..?

Mekonomen selger Castrol Edge 10-60

Aha :D

Det gjorde ting litt lettere, har flere mekonomen i nærområdet her :)

Å flere av mekonomen avdelingene har rabattavtale med BMWCCN :wink:

var på mekonomenn i dag, fikk rabat men de hadde ikke edge 10-60, det måtte bestilles, så siden bilen skal kjøres så lite nå før den settes i garasjen så ble det valvoline rs 10-60 så får jeg heller bestille å bytte på nytt til våren. haster litt med å bytte siden ingen vet sist oljen ble byttet og hvilken olje det var :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dem ikke forgjengeren til edge hel..?

Jeg og skulle bytta, men tar det til våren da den er parkert for vinter`n.. :)

nope, var levanger avd jeg var i dag å hørte på da, her på verdal vet jeg de ikke har annet enn de mest brukte men kanskje noen andre større avdelinger har. De skaffet den men bare på bestilling siden de solgte så lite av den.

Tar dem vel ikke mange dagene å få bestilt siden de fører castrol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har oljen fått tid til og virke og kan konstatere at den gamle oljen endten var gammel eller ikke bra nok, vanosen har nesten sluttet å bråke ved oppstart, før kunne den dure i opptil 7-8 sek men nå er det kun snakk om 1-2 sek om den i det heletatt gir lyd fra seg :)

Ellers satser jeg på å få gjort litt i dag, plukka ut dynamon fra 520'n i går og skal se om skroten har brukt til meg nå i dag, samtidig så er det planlagt vaskedag for GT'n i dag :wink:

Har spurt de hos swiss vax om hva man skal behandle semsket skinn med, men de hadde ikke noe produkt eller tips :?

Noen som har tips?

Leather Milk står det i allefall advarsel på om at det ikke skal brukes på semsket skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...