lloydsb Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Morro og se gamle felgene min på gt din Jeg som eide de før, jeg solgte de til lunde aka christian en god kompis. hadde lyst å kjøpe de tilbake selv, men som lunde lyst på noe nytt.. Håpe du tar godt like godt var på de som jeg, når jeg hadde de.. jeg hadde 235/40 på Gratiss
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Fin bil! Ikke det at det spiller noen rolle, men jeg ville byttet til originallykter foran, fjernet "GT" merket, og lakkert avstandsstykkene på vingen i samme farge som resten.Og forresten så er sidelista på bakjermen mattere enn resten av listverket Hehe, om du leser gjennom tråden finner du ut at alt det står på lista over "skal gjøres" ting. Og det med lista, de andre er lakkert sort så må nok bytte alle de andre før det blir bra. Vet ikke hvilken sortfarge som er brukt så det ville blitt fargeforskjell om jeg lakkerte den nye, også har lakken begynt å flasse på de andre.
HappyHenke Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Grattis med de nye felgene Ble en helt annen bil nå! Begynner å ligne en orginal GT
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Morro og se gamle felgene min på gt din Jeg som eide de før, jeg solgte de til lunde aka christian en god kompis. hadde lyst å kjøpe de tilbake selv, men som lunde lyst på noe nytt.. Håpe du tar godt like godt var på de som jeg, når jeg hadde de.. jeg hadde 235/40 på Gratiss Takk Som tommy nevnte tidligere så kom GT orginalt med 235/40-17 på alle fire så er nok det som skal på. Og tatt godt vare på blir de nok ja (Edited)
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Grattis med de nye felgene Ble en helt annen bil nå! Begynner å ligne en orginal GT Takk, jo det nærmer seg nå
lloydsb Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 det er bra må ikke på høre på tommey:P 40 profil er mer enn nok.. 45 begynner å bli litt mye gummi iforhold til felg
Torbjørn H Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hehe, om du leser gjennom tråden finner du ut at alt det står på lista over "skal gjøres" ting. Og det med lista, de andre er lakkert sort så må nok bytte alle de andre før det blir bra. Vet ikke hvilken sortfarge som er brukt så det ville blitt fargeforskjell om jeg lakkerte den nye, også har lakken begynt å flasse på de andre. Hehe, idet jeg trykte på "OK"-knappen tenkte jeg at alt dette har du sikkert skrevet, men jeg orket ikke lese nøye gjennom alle 35 sidene
Superbeetle Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Eyecandy Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak.
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 det er bra må ikke på høre på tommey:P 40 profil er mer enn nok.. 45 begynner å bli litt mye gummi iforhold til felg Hehe, var 40 profil jeg mente Den ble for å være nøyaktig levert med 235/40 ZR 17 dekk.
Olelink Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 325 er en dusinbil, GT er en samlerbil. Det er jeg enig i Uansett blir de nye blinklysa (uten å lakkere dem) montert siden pakningene på de gamle er morkne og stygge samt at den ene innfattningen er sprukket Spørs hva som er gjort med bilene. Joa, men den 325'en jeg hadde var en dusinbil
Olelink Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 bildene ble da ikke så domme de;) Hehe, du va så flink så
opt Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 bildene ble da ikke så domme de;) Hehe, du va så flink så Dere er vel ikke på det nivået at dere kun kommuniserer via internett?
Olelink Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 bildene ble da ikke så domme de;) Hehe, du va så flink så Dere er vel ikke på det nivået at dere kun kommuniserer via internett? Hehe, neida Hun satt ved sia når jeg skrev det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå