Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Morro og se gamle felgene min på gt din :)

Jeg som eide de før, jeg solgte de til lunde aka christian en god kompis. hadde lyst å kjøpe de tilbake selv, men som lunde lyst på noe nytt..

Håpe du tar godt like godt var på de som jeg, når jeg hadde de.. jeg hadde 235/40 på :D

Gratiss :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Ikke det at det spiller noen rolle, men jeg ville byttet til originallykter foran, fjernet "GT" merket, og lakkert avstandsstykkene på vingen i samme farge som resten.

Og forresten så er sidelista på bakjermen mattere enn resten av listverket :P

Hehe, om du leser gjennom tråden finner du ut at alt det står på lista over "skal gjøres" ting. Og det med lista, de andre er lakkert sort så må nok bytte alle de andre før det blir bra. Vet ikke hvilken sortfarge som er brukt så det ville blitt fargeforskjell om jeg lakkerte den nye, også har lakken begynt å flasse på de andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro og se gamle felgene min på gt din :)

Jeg som eide de før, jeg solgte de til lunde aka christian en god kompis. hadde lyst å kjøpe de tilbake selv, men som lunde lyst på noe nytt..

Håpe du tar godt like godt var på de som jeg, når jeg hadde de.. jeg hadde 235/40 på :D

Gratiss :wink:

Takk :)

Som tommy nevnte tidligere så kom GT orginalt med 235/40-17 på alle fire så er nok det som skal på.

Og tatt godt vare på blir de nok ja ;)

(Edited)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om du leser gjennom tråden finner du ut at alt det står på lista over "skal gjøres" ting. Og det med lista, de andre er lakkert sort så må nok bytte alle de andre før det blir bra. Vet ikke hvilken sortfarge som er brukt så det ville blitt fargeforskjell om jeg lakkerte den nye, også har lakken begynt å flasse på de andre. :)

Hehe, idet jeg trykte på "OK"-knappen tenkte jeg at alt dette har du sikkert skrevet, men jeg orket ikke lese nøye gjennom alle 35 sidene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra :) må ikke på høre på tommey:P 40 profil er mer enn nok.. 45 begynner å bli litt mye gummi iforhold til felg

Hehe, var 40 profil jeg mente ;)

Den ble for å være nøyaktig levert med 235/40 ZR 17 dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 er en dusinbil, GT er en samlerbil. [-X

Det er jeg enig i ;)

Uansett blir de nye blinklysa (uten å lakkere dem) montert siden pakningene på de gamle er morkne og stygge samt at den ene innfattningen er sprukket :)

Spørs hva som er gjort med bilene.

Joa, men den 325'en jeg hadde var en dusinbil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildene ble da ikke så domme de;)

Hehe, du va så flink så ;)

Dere er vel ikke på det nivået at dere kun kommuniserer via internett? :lol:

Hehe, neida :lol:

Hun satt ved sia når jeg skrev det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...