Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Har ellers lagt lag nummer to med leather milk på fram-stolene samt lag nummer en på baksetene, merket godt hvor mye mykere fram-stolene var etter ett lag, så tror det holder med to. Mangler da å smøre inn baksete en gang til samt å smøre inn sidepanelene en gang (i allefall en gang). Blir i allefall bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk kjøpt askebeger ja, vurderte det selv, men regna egentlig med at de ikke var å oppdrive. Jeg mangler nemlig det bakre.

Blir nok bra denne her når du får satt den tilbake i sin rettmessige stand.

Gule lykter kommer fra Frankrike etter det jeg vet.

Har vel også blitt brukt i motorsport, men da i lettvektsutgave, 500gram pr baklykt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk kjøpt askebeger ja, vurderte det selv, men regna egentlig med at de ikke var å oppdrive. Jeg mangler nemlig det bakre.

Blir nok bra denne her når du får satt den tilbake i sin rettmessige stand.

Gule lykter kommer fra Frankrike etter det jeg vet.

Har vel også blitt brukt i motorsport, men da i lettvektsutgave, 500gram pr baklykt :shock:

Alt er fortsatt å få kjøpt til GT'n så lenge det er lagd av BMW og ikke BMW Motorsport, til og med alle de spesielle GT delene til motorn som oljepumpe osv. Eneste som ikke er det er setetrekkene i mexico grønn, spacerne for bakvingen (og alt det andre som var ment for racing og lagd av BMW Motorsport og ikke BMW) samt fjærene fra BMW Motorsport som var litt stivere enn standard M3 pga ekstra neddrift av spoilerne.

Men spacerne finnes både originale og uorginale titti og ofte på ebay, fjærer kan man jo få kjøpt tilnærmet samme fra andre merker og setetrekk kan jo en interiør trekker sy (koster litt mer men blir jo like bra om ikke bedre så da er jo det greit nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause:

det ble bra!

Disse var jo egentlig ikke orginalt montert på min siden min bil ble levert med ikke-røyker pakke, altså ingen karbon-askbeger bare kjedlige oppbevaringsrom. Så syns dette uten tvil var den beste måten å gjøre noe med det på så lenge de orginale kunne skaffes, og det kunne de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jula er overstått og man er tilbake i dagliglivet igjen, er nå ute på Nordsjøn igjen (2/1 - 16/1) så kveldene går med til bimmers og annet fagstoff (bmw ;) )

Ble da noe kjekt å ha ut av jula også, en stor lyskaster, moment-skralle, skralle-nøkkler, en arti selv-komponert bmw genser av sviger fam., og litt annet div verktøy som kommer godt med når jeg kommer hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...