///NJD Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Meget pen bil Hvor mange gter ble det produsert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Skyt meg hvis jeg husker feil, men jeg mener det er 356 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Takk så mye for mange fine komenterer så langt Koslig å lese Ang. felgene har planen alltid vært og er fortsatt å skaffe tilveie org. GT felger Så hvis noen er ute etter M6 replica felger så blir det nok ett sett tilsalgs når jeg har funnet ett par GT felger Pusse opp: kommer til og få lagd en liten liste i den øverste posten Nummerering: Tydelig vis litt splittede meninger her, jeg gikk ut fra hvordan de satte opp nummereringen på m3gtregistry.com. Der er bil med ch.nr. 000 nummerert 001 osv. Mulig dette er feil Men dette må vi vel kunne finne ut av etter hvert Har vært litt travelt i helgen, så rekker nok ikke å få skrevet noe særlig mer info bilen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Stemmer det, 365 venstrestyrte og ca. 50 høyrestyrte for england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 grattis! men som skrevet, blink og felger må bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 grattis! men som skrevet, blink og felger må bort... Blink og felger skal! bort Også grøftlysene som står på nå skal bort siden de ikke er org. Men tror jeg kanskje beholder AE lyktene selv om dette ikke er orginalt på GT'n, det er hella lykter og de ga veldig godt lys uten at det er noen form xenon oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Gratuler med drømmebilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nye felger, nyrer og lykter så blir det bra! Tar meg friheten til å legge opp resten av bildene fra annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 97 grill også faktisk hehe... ville byttet tilbake til mest mulig orginalt jeg da... for å ha en mer orginal gt liksom... er ikke spes fan av kromlykter foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 97 grill også faktisk hehe... ville byttet tilbake til mest mulig orginalt jeg da... for å ha en mer orginal gt liksom... er ikke spes fan av kromlykter foran... hvis du tenker på hovedlyktene er jeg selv i tvil, de ga som sagt imponerende bra lys ( fine ringer, godt nærlys og veldi bra langlys ) men så er det litt som du sier at det kanskje ikke passer samt at de stjeler litt orginalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 jepp... xenon koster deg 500 spenn på ebay hehe.. billig investering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jepp... xenon koster deg 500 spenn på ebay hehe.. billig investering sant nok, er vel egentlig ikke noe problem med lys igrunn da bilen skal sove seg gjennom mørke-halvåret alikevel. De orginale gir go godt lys de å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 mhm men seff, din bil... men er jo mer "GT" når den er orginal, og bilen er jo "tøffere" når den er orginal... ellers kunne den jo "egentlig" vært ombygd hehe... ble mye "" her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 ikke missforstå, Bilen skal tilbake til orginal stand i størst mulig grad Er mer snakk om prioriteringer, hovedlyktene er ikke det på bilen som skriker værst etter å bli byttet, er nok felger, blink, nyrer og bakpotte som ødelegger mest av GT utseende på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 ville gått slikt jeg da, felger/hovedlykter med blink først... potta kan du ha, evt bare å kappe av endene og sveise på nye grillen ville jeg faktisk bare beholdt, kanskje lakket sort (eller grønn!?) ser litt karbon ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå