Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

godt og se du setter på pene orginale lykter igjen, skal ikke ha jalla lykter på en slik bil :wink:

Nå var ikke disse heller orginale, selv om jeg la inn delenr for orginale lykter på Koed så har jeg fått uorginale som ser ut som orginale, men såvidt jeg kan se så er de jeg har fått så like de orginale at det går bra :)

kan hende dette står før så da beklager jeg det, men hvor er de plassa du har finni overflate rust?

hm, er vel bare dette jeg finner som må gjøres noe med nå og som jeg ikke vil gjøre noe med selv, dette er under bagasjeroms ventilasjonen på venstre side og dekkes normalt av bakfangeren.

http://images.bimmers.no/files/w7f3fi50emgdyipgr25e.jpg

Dette skyldes dårlig opprettningsarbeid fra den gang den ble bulka, det har bare blitt hatt på tectyl på ubehandla stål #-o

Nå er det slettes ikke så ille i virkeligheten som bilde skulle tillsi, men vil som sagt at det skal bli bra en gang for alle.

Ellers er traversen litt stygg og stabbstaga har flasset litt lakk som har gitt litt overflate rust men dette er jo bare å plukke av, pusse/sandblåse og lakke på nytt. :)

Håper jeg svarte på det du lurte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, men tipper de nye lyktene blir penre en de som satt der :wink:

jada var nok det jeg lurte på, føller mye med på tråden din får det er bra at folk tar vare på disse bilene får det er ikke mange av dem, så du skal a ros får det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nice med de... mange mener jo at det blir for handlevogn... men jeg har jo faktisk vurdert å få sånne selv ^^ hehe... men blir nok ikke noe med det første uansett... :-P

Folk får mene akkurat hva de vil om dem, de har kommet for å bli :)

Riserene er orginale deler til GT'n så jeg syns de er viktige, dog vil de nok bare bli montert til treff og lignende. Blir kanskje litt overkill å cruise rundt i sentrum med riserne påmontert ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, men tipper de nye lyktene blir penre en de som satt der :wink:

jada var nok det jeg lurte på, føller mye med på tråden din får det er bra at folk tar vare på disse bilene får det er ikke mange av dem, så du skal a ros får det :wink:

Ja de ser jo som sagt ut helt likt som de orginale så tror nok det går bra :)

Takk, takk :)

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger og tilbakemeldinger som dette gir arbeidslyst det vettu :)

Nå har det jo skjedd litt lite i det siste da jeg har ventet på dette fra koed samt at det meste av månedens GT budsjett ble spist opp da en stor del har gått til statene, venter ennå på pakke nr to derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo du må bruke di høyde greierne når du "cruser" på øra også, gt'ene ser jo exra rå ut med di på. (mulig at volvo rånerne der ikke ser det på samme viste) ble foresten felgene solgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo du må bruke di høyde greierne når du "cruser" på øra også, gt'ene ser jo exra rå ut med di på. (mulig at volvo rånerne der ikke ser det på samme viste) ble foresten felgene solgt?

Hehe, Vi får se, kommer jo ikke til å orke å skru de av og på hele tiden heller så den blir nok å se både med og uten :)

Men så lar ikke jeg synspuktene til volvo kara gå så hardt innpå meg heller da ;)

Ser ut til at felgene blir solgt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare hyggelig det :wink: det høres bra ut. skal du på noen BMWCCN treff med den til våren da?

Håper å få til det håpet å komme meg på iallefall ett av de større BMWCCN treffa, men som tidligere sagt så tar jeg den ikke med på treff (ei heller lokale treff) før den i mine øyne er presentabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang distansestykkene, så enten liker du dem, eller liker du dem ikke, jeg synes de ser utrolig bra ut på bilen, å jeg ville ikke tatt dem av og på hele tiden, monter dem, å la dem stå der. Det er jo litt greit å kunne si til folk som slenger kommentarer om dem, at bilen ble levert slik fra fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang distansestykkene, så enten liker du dem, eller liker du dem ikke, jeg synes de ser utrolig bra ut på bilen, å jeg ville ikke tatt dem av og på hele tiden, monter dem, å la dem stå der. Det er jo litt greit å kunne si til folk som slenger kommentarer om dem, at bilen ble levert slik fra fabrikken.

Hadde jo ikke brukt så mye tid og penger på å få tak i dem om jeg ikke hadde likt utseende på dem ;)

Og missforstå meg rett når jeg sier de kommer til å bli tatt av å på, har absolutt ingen plan om å slite dem ut, spessielle deler som disse er jeg ennå ikke sikker på om vill følge med bilen om den skulle bli solgt i framtiden :P

Syns de gir GT'n ett særegent og råere utseende og gleder meg som en unge til å få dem lakkert og montert på bilen :)

Ekstra morsomt siden svært mange GT'er ikke lengre har sine sånn at det ikke er hverdagskost å se en GT med klosser.

Men tommy?

Hva ble brukt orginalt som mellomlegg mellom vinge overdel og klosse og vinge underdel? Er det brukt ett ekstra sett av mellomleggene (som vanligvis brukes mellom overdel og underdel) som inngår i sett nr.3 her?

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/t/f/5.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang distansestykkene, så enten liker du dem, eller liker du dem ikke, jeg synes de ser utrolig bra ut på bilen, å jeg ville ikke tatt dem av og på hele tiden, monter dem, å la dem stå der. Det er jo litt greit å kunne si til folk som slenger kommentarer om dem, at bilen ble levert slik fra fabrikken.

enig! enten på eller av!

jeg mener PÅ! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingenting jeg. Husk å prøvepasse dem før lakkering, jeg måtte frese opp hullene litt for å få dem til å passe.

Ok :)

Tror ikke det blir noe problem med passform, du får snart se hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...