Tommy Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Eyecandy Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak.
Olelink Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Eyecandy Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak. Mente å ha lest det ett sted ja Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt
Olelink Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Nydelig:DMisunner deg nå altså Syns iallefall selv at det ble en helt ny bil nå som den fikk de riktige felgene. Måtte såvidt ut å kjøre en bitte-liten tur etter at de ble montert men før den ble vaska, og hjelpe meg det var herlig å kunne gi på litt i svingene uten at den bare subba
Mexos Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Bilen ble meget bra no Kan ikke sammenlignes. felgene er nesten halve utseendet Du får versegod å ta turen til Trondheim også på neste Bmw treff
Olelink Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Bilen ble meget bra no Kan ikke sammenlignes. felgene er nesten halve utseendet Du får versegod å ta turen til Trondheim også på neste Bmw treff Vi får se
carlhaakon Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 endelig GT igjen nå felger gjør alt på en bil hehe
Tommy Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Eyecandy Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak. Mente å ha lest det ett sted ja Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt Ingen BMW har blitt levert med sideblinklys med lakkert infatning fra fabrikk, så la dem være som dem er.
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Eyecandy Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak. Mente å ha lest det ett sted ja Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt Ingen BMW har blitt levert med sideblinklys med lakkert infatning fra fabrikk, så la dem være som dem er. Vi får se, det ble veldig fint på 325'n med lakkerte innfattninger, siden sidelistene fikk gå mer uavbrutt langs hele bilen.
Tommy Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Eyecandy Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak. Mente å ha lest det ett sted ja Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt Ingen BMW har blitt levert med sideblinklys med lakkert infatning fra fabrikk, så la dem være som dem er. Vi får se, det ble veldig fint på 325'n med lakkerte innfattninger, siden sidelistene fikk gå mer uavbrutt langs hele bilen. 325 er en dusinbil, GT er en samlerbil.
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 325 er en dusinbil, GT er en samlerbil. Det er jeg enig i Uansett blir de nye blinklysa (uten å lakkere dem) montert siden pakningene på de gamle er morkne og stygge samt at den ene innfattningen er sprukket
Olelink Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Lånte oss ett eos 400D i dag siden det er så mange (inkludert meg) som har savnet og etterlyst skikkelige bilder av GT'n. Dama som har tatt bildene da hun er noe flinkere enn meg men vi stiller nok begge helt nede på amatør stadiet Som reklamen sier: "det enkle er ofte det beste", så vi har derfor ikke redigert på bildene og tok dem med auto-mode Så her er noen bilder fra shooten;
Jens Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Første til å kommentere! Vanvittig tøff bil du har! Og hei - kona kan ta bilder, jo!
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 325 er en dusinbil, GT er en samlerbil. Det er jeg enig i Uansett blir de nye blinklysa (uten å lakkere dem) montert siden pakningene på de gamle er morkne og stygge samt at den ene innfattningen er sprukket Spørs hva som er gjort med bilene.
Torbjørn H Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Fin bil! Ikke det at det spiller noen rolle, men jeg ville byttet til originallykter foran, fjernet "GT" merket, og lakkert avstandsstykkene på vingen i samme farge som resten. Og forresten så er sidelista på bakjermen mattere enn resten av listverket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå