Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Eyecandy :D

Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak.

Mente å ha lest det ett sted ja :)

Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig:D

Misunner deg nå altså:D

:)

Syns iallefall selv at det ble en helt ny bil nå som den fikk de riktige felgene.

Måtte såvidt ut å kjøre en bitte-liten tur etter at de ble montert men før den ble vaska, og hjelpe meg det var herlig å kunne gi på litt i svingene uten at den bare subba :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyecandy :D

Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak.

Mente å ha lest det ett sted ja :)

Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt :-k

Ingen BMW har blitt levert med sideblinklys med lakkert infatning fra fabrikk, så la dem være som dem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyecandy :D

Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak.

Mente å ha lest det ett sted ja :)

Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt :-k

Ingen BMW har blitt levert med sideblinklys med lakkert infatning fra fabrikk, så la dem være som dem er.

Vi får se, det ble veldig fint på 325'n med lakkerte innfattninger, siden sidelistene fikk gå mer uavbrutt langs hele bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyecandy :D

Å husk å få rette dekkdim, når du skal ha nue dekk. GT ble levert på 235/40x17" foran og bak.

Mente å ha lest det ett sted ja :)

Tenkte jo jeg skulle lakkere sideblinklys-husene i bilens farge (altså innfattningen til sideblinkersa som vanligvis er sorte). Trodde grunnen til at dette ikke hadde vært gjort på min var slurv fra tidligere eiere. Men nå etter å ha sett litt på nett, så ser det jo ikke ut til at GT hadde lakkert innfatting fra fabrikk heller. Lakkerte dette på 325'en jeg hadde og ble veldig fornøyd med det, men er på hav jeg skal gjøre nå gitt :-k

Ingen BMW har blitt levert med sideblinklys med lakkert infatning fra fabrikk, så la dem være som dem er.

Vi får se, det ble veldig fint på 325'n med lakkerte innfattninger, siden sidelistene fikk gå mer uavbrutt langs hele bilen.

325 er en dusinbil, GT er en samlerbil. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 er en dusinbil, GT er en samlerbil. [-X

Det er jeg enig i ;)

Uansett blir de nye blinklysa (uten å lakkere dem) montert siden pakningene på de gamle er morkne og stygge samt at den ene innfattningen er sprukket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånte oss ett eos 400D i dag siden det er så mange (inkludert meg) som har savnet og etterlyst skikkelige bilder av GT'n. Dama som har tatt bildene da hun er noe flinkere enn meg men vi stiller nok begge helt nede på amatør stadiet :P

Som reklamen sier: "det enkle er ofte det beste", så vi har derfor ikke redigert på bildene og tok dem med auto-mode ;)

Så her er noen bilder fra shooten;

ovg7mb6ghtusb2s5sz0i.jpg

5xwmj6j78302ek0zsjcd.jpg

dx3ydepc4crdlkn7cd8t.jpg

9fptka1ybao8bmrgcv1r.jpg

mtv4o91dvawrxzhkrti8.jpg

02gydp7jtxdl5we0jv9m.jpg

yxedo9lc9ymrkto9lg1x.jpg

nourdcdhgqe875hffl38.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...